חדשות בארץ

דרעי: "הקמת ממשלה עם השמאל - חילול ה’ שאין כדוגמתו"

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף את מפלגות השמאל: "מרצ, העבודה, ליברמן ולפיד – רובם לא מאמינים באלוקים. להקים ממשלה איתם זה חילול ה' שאין כדוגמתו"

  • כ"ח תשרי התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב היום (ראשון) לדבריו של אייל ברקוביץ', שתקף את הציבור החרדי באמרו: "לומדים תורה כל היום, בטלנים. הם הולכים עוד שבועיים לנהל לנו את המדינה". בתגובה אמר דרעי בראיון ל-FM103: "אנחנו הולכים לנהל את המדינה, זה נכון".

"הייתי עצבני שנה וחצי מהממשלה המנותקת הזו", לשון דרעי. "לצערי הרב, השמאל עשו כמעט כל דבר כדי לשנות את הזהות היהודית של המדינה. להקים ממשלה עם השמאל, שמורכב ממרצ, העבודה, ליברמן ולפיד זה חילול השם שאין כדוגמתו, רובם לא מאמינים באלוקים".

"כל השמאל מנסה להביא יהודית ישראלית חדשה, כביכול מקרבת ומאחדת. השמאל מסוכן מאוד ליהדות במדינת ישראל, לכן צריך לדאוג שהם יישבו באופוזיציה", אמר דרעי ותקף: "מי קרא לנו כוחות החושך? מי פסל את גוש הגוש כולו בצורה מוחלטת? מי אמר לזרוק את כל החרדים למזבלה?.

עוד הדגיש יו"ר ש"ס: "נתניהו לא שומר תורה ומצוות לצערי הגדול, אך היהדות שהוא לא שומר אותה ומעריך אותה היא היהדות שלי והיהדות המסורתית. בנט הלך ולקח 7 מנדטים של מצביעי ימין והבטיח להם בשבועה וחתם בשידור ישיר שיקים ממשלה עם הימין, שלא ילך עם לפיד ומרצ. אני בז לו. הוא דרדר את המדינה למצבים נוראיים, הלוואי ויהיה לנו כוח לתקן".

תגיות:שמאלממשלהאריה דרעיבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה