פעילות הידברות

מעמד ההוקרה למפיצי עלון הידברות: "אני הייתי צריך לקום בפניכם, ולא אתם בפני"

מרן הראשל"צ, הגאון יצחק יוסף, שיתף במחווה אישית את רבבות המשתפים והצופים // הרה"ר הגאון הרב דוד לאו ריגש את המפיצים ודימה אותם למביאי הביכורים שצריכים לקום בפניהם // מורנו הגאון הרב זמיר כהן דיבר על יכולת האדם לזכות בדין יותר מהמגיע לו // רבנים נכבדים ובראשם הרבנים הראשיים לישראל באו לכבד ולברך את את השגרירים המיוחדים של הפצת התורה // הזמר איציק אורלב העצים את הערב, נע בין שירי רגש לשמחה ושלהב את הקהל לכבודה של תורה // כל מה שהיה במפגן ההוקרה למען הצבא הרוחני של ישראל, מפיצי עלון השבת הגדול בעולם

  • כ"ח תשרי התשפ"ג
אא

אם חשבתם פעם כיצד נראה מעמד מיוחד שבו עומדים ביחד רבנים נכבדים ובראשם הרבנים הראשיים לישראל, וקהל רבבות שנאספים במקום אחד לכנס הוקרה מרגש ומלא ההערצה למזכי הרבים שבכל שבוע, טורחים ומשנים את העולם על ידי הפצת העלונים – הייתם צריכים להיות שם. מפגן עוצמה אדיר של קירוב לבבות המאוחדים יחד סביב עלון השבת הגדול מסוגו בעולם כולו.

כל אחד מהרבנים שעמדו נרגשים מול הקהל העצום שהגיע בהמוניו וגדש את האולם ואת גני האירועים שסביב, סיפר בחום כיצד העלון נוכח דרך קבע בבתיהם שלהם.

והקהל, שראוי לכל השבחים הללו, אולי הבין סוף סוף, לאיזה מהפכה גדולה הוא שותף. העלונים שמציפים את עם ישראל בכל מקום בעולם בתורה, יראת שמיים וחיזוק.

 

"העלון של הרבנית"

הרב הראשי לישראל, מרן הראשון לציון הגדול הרב יצחק יוסף, נשא דברים מרגשים, שמגיעים אל לב כולנו על הזכות המופלאה לקרב יהודים אל אבא שבשמיים: "'יוסף ה' עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם'. ציבור כזה גדול, שכולם פועלים וכולם פעילים, ועושים להגדיל תורה ולהאדירה. יש לכם זכות גדולה מאוד בשמיים".

מול הקהל הקדוש, ביאר הרב את הפסוק "ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד", באומרו כי "מי שמצדיקי הרבים, שמזכים את הרבים – זה כמו הכוכבים. כשמסתכלים למעלה, רואים את הכוכבים קטנים, אך למעשה כל כוכב גדול פי כמה מכדור הארץ. אלו מצדיקי הרבים. הם גדולים, אף על פי שהם נראים לנו פה כאנשים רגילים".

הוא דיבר על כך שהעלון נקרא אצל כולם. בבתי המון העם כמו בבתי תלמידי החכמים. הוא סיפר באופן אישי כיצד רעייתו הרבנית לומדת מדי שבוע את העלון מתחילתו ועד סופו. עוד סיפר הרב כי שמע מעמיתו הרב הראשי הגר"ד לאו כי גם בביתו כך. "אז גם בבית הרב הראשי קוראים את העלון. כולם קוראים את העלון". בדבריו עודד הראשון לציון את הרחבת העלון והתעצמותו עוד ועוד כשהוא אף פורט על מדורים מסוימים שיש לחזק.

גם אתם יכולים להיות חלק מיחידה מובחרת של הצבא הרוחני הגדול בעולם. נצלו את ההזדמנות לצבירת זכויות רבות. טלפון אחד, וכבר אתם חלק מהנבחרת. חודש ראשון חינם! התקשרו: 073-222-1388, לחצו כאן.

 

החשיפה של הרב לאו

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, סיפר על תקופת לימודיו בחברותא עם מורנו הגאון הרב זמיר ועל כך שעצם קיומו של הידברות בתודעת כלל ישראל באופן הזה הוא נס. "הוא דיבר כבר אז כאברך על הצורך בהפצת תורה, אבל אני לא יודע אם כבר אז הוא יכול היה להעלות בדעתו את ההפצה העצומה של הידברות: העלון, הערוץ, שיעורי התורה וכנסים תורניים".

הקהל התרגש בעת שהביא הרב את דברי הגמרא על כך שיש לקום בפני עושי מצווה, כמו מביאי הביכורים שהיו בעלי אומנויות חייבים להפסיק מעבודתם ולעמוד לכבודם, וכן על המובא בשולחן ערוך כי כל יהודי העושה מצווה הוא כביכול נמצא עם הקדוש ברוך הוא ולכך יש לקום בפניו. "אני הייתי צריך לקום בפניכם, ולא אתם בפני" הכריז הרב הראשי.

הגאון הרב אברהם יוסף, רבה הראשי של העיר חולון שמדורו ההלכתי מופיע מדי שבוע בעלון, אמר כי "יושב כאן קהל שהוא עצמו בגדר מזכה הרבים, אלו שמפיצים את העלון הגדול החשוב של הידברות, שיש בו מגוון מצוין כל כך, נגיש כל כך לכל אדם, מושך כל כך את הלב, גם בעיצוב וגם בתוכן, מהעמוד הראשון ואפילו דרך המודעות. עלון שאין הרבה כדוגמתו".

 

מורנו הגאון הרב זמיר כהן: "על מעשה כזה האדם מקבל בשמיים יותר ממה שמגיע לו"

מורנו הגאון הרב זמיר כהן פתח בדברי רבי ישראל מסלנט על מעלת זיכוי הרבים: "יש מעשה אחד שאדם שזוכה לעשותו, נותנים לו שפע, ברכה ובריאות יותר ממה שמגיע לו לפי המעשים שלו. ומהו אותו דבר? אדם שמזכה את הרבים. אדם שפועל למען כלל ישראל. הוא לא חי רק את עצמו. לא אכפת לו רק מעצמו, ואומר שלום עליך נפשי, אלא אכפת לו מה קורה עם היהודים שם שיושבים בבית הכנסת, מה עם אותם חולים שנמצאים בבתי החולים, מה קורה עם החיילים בכל מקום שהם, והוא משתדל להפיץ תורה, להרבות אחדות, לעשות חסד, פעילות גדולה, כמו הציבור הקדוש שנמצא כאן, שהרי כל אחד ואחת נשאו לבו לקחת את העלונים האלה ולהפיץ אותם, לממן אותם, לטרוח עליהם כדי שיגיעו לכמה שיותר יהודים.

"אנחנו שומעים על עדויות של אנשים שמספרים שביתם היה רחוק לחלוטין. קול תורה לא נשמע כלל בבית, אבל לעיתים כשהיו הולכים לבית הכנסת, וראו שאחרים לוקחים עלונים, לקחו גם הם, ישבו בביתם, וכל בני המשפחה קראו בו. משם הלב נפתח. צריך לדעת - עלון אחד, זה לא רק שיש אחד שקורא אותו. זה עובר לאחרים. עורכי העלון משתדלים ביותר לאסוף תוכן מגוון ומחזק בכל התחומים החשובים לחיים".

 

המקובל הרב בצרי:" מיליון יהודים זכו!"

"מיליון יהודים זכו לחזור בתשובה בעשור האחרון בזכות ערוץ הידברות", אמר הגאון הצדיק רבי יצחק בצרי, שדבריו המיוחדים מתפרסמים מדי שבוע בעלון, "אנחנו ניצחנו את כל הערוצים הכלליים, עם ישראל מתקרבים לאבינו שבשמיים, והסיבה היא: 'אחת שאלתי מאת ה' אותה אבקש' – אין תענוג בעולם יותר משאדם נמצא תחת כנפי השכינה, שהוא נמצא בדבקות ובקשר עם בורא עולם".

מי שדבריו נגעו מאוד בקהל היה הרב יצחק פנגר, גם הוא עם מדור הזוכה להערכה רבה בקרב הקוראים. הוא ביקש מהקהל להאמין, להאמין בכוחות העל שלו: "אף אחד לא יכול לדמיין כמה תפוחים יכולים לצאת מכל גרעין. אף אחד לא יכול לדעת מה הפוטנציאל של עלון אחד. אל תזלזלו בדבר קטן שאתם עושים. זה יכול להטות את כל העולם כולו לכף זכות. אתם מחלקים עלונים – אל תפסיקו. כל דבר קטן משפיע. תפתחו דף חדש. שנה חדשה, וגם אם קשה – אל תפסיקו".

הגאון הרב ירון אשכנזי העומד מאחורי תחום ההלכה בעלון, הצית את הקהל בדבריו על מזכי הרבים: "יושבים כאן אלפים שכל מטרתם היא להרבות כבוד שמיים, זכיתם להרבות כבוד שמיים! אתם הצבא של בורא עולם, אתם השגרירים". הוא הוסיף ודיבר על הזכות להיכנס לשנה החדשה תחת המטריה של אלפי מזכי הרבים בהובלת מורנו הרב זמיר כהן. "אני מקנא בכם!", אמר והביא את דברי גדולי ישראל כי "בדור שלנו, יש הרבה מאוד חטאים, שלפעמים כתוב עליהם שאין עליהם תיקון, אבל כאשר אדם מזכה את הרבים, כל החטאים שלו נמחקים".

לאורך הערב קם הקהל שוב ושוב לרקוד לכבודה של תורה. הזמר איציק אורלב הוביל את המשתתפים לשיאים של דביקות בהופעת שירי רגש, שבשיאה שיר ברכת הכהנים המיוחד שלו אליו נסחף הקהל כולו בשירה. בחלק האומנותי השני של הערב, הופיע אורלב  עם שירי השמחה והקהל כולו, עם ישראל על כל גווניו, במחזה מדהים של אחדות ואהבת ישראל, נתנו יד זה לזה ופיזזו על הזכות האדירה להיות חלק מאלו שזכו לתת ולטרוח למען הפצת התורה.

הזמר חיים ישראל הנעים בקולו בשירי רגש שהכניסו את הכל לאווירת הימים הנוראים בחן ונשמה, כשאף הוא בין שיר לשיר, דיבר על היותו מקוראי העלון הקבועים שבא להצדיע למפיצים היקרים: ופנה בחום לקהל מפיצי העלון: "גם אני קורא את העלון בכל שבת, אתם פשוט אלופים, ואני מברך אתכם... תמשיכו להפיץ תורה ולהאדירה".

ספר תורה מהודר, רכב יוקרתי וחופשה עם הידברות: שמות הזוכים בהגרלה הגדולה

בנוסף לאותה זכות שאין לה מחיר בקירוב יהודים לאבינו שבשמיים, זכו שלושה מאושרים בספר תורה מהודר מבית מלכות וקסברגר, ברכב יוקרתי ובחופשה עם הידברות.

שמות הזוכים המאושרים:

נחשון ואביגיל ליף - ספר תורה

נעמי בן שושן – רכב יוקרתי

דניאל ונטלי אלישיוב – חופשה עם הידברות

את הדי הענק שעדיין מהדהדים בקרב כל מי שהיה שם ומי שהשתתף מרחוק, ניתן לסכם בדברי הרבנים: "פה מתכנסים אלה שמביאים אור לעם ישראל, אור לעולם כולו. זכינו להיות חלק מזה, אז אשרינו".

גם אתם יכולים להיות חלק מיחידה מובחרת של הצבא הרוחני הגדול בעולם. נצלו את ההזדמנות לצבירת זכויות רבות. טלפון אחד, וכבר אתם חלק מהנבחרת. חודש ראשון חינם! התקשרו: 073-222-1388, לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברותכנס מפיצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה