חדשות עולם הילדים

הזדמנות אחרונה עד חצות - מי יזכה בחופשה בשווי 4,500 ש"ח?

רוצים לצאת לחופשה כמשפחה מורחבת, או כמה משפחות חברים יחד? כדאי שתכירו את הבית ברחוב רמב"ם!

  • ה' חשון התשפ"ג
אא

רוצים לזכות בחופשה בוילה חלומית?

עשו מנוי בעולם הילדים, ואלי תהיו הזוכים המאושרים! היכנסו עכשיו, ההגרלה מתקיימת היום בחצות!

המקום תוכנן כדי לתת מענה לאירוח של מספר משפחות יחד בדרך אופטימלית ובמחיר הוגן.

"תמיד הסתבכנו עם הנופש" מספר אריה אקרמן, הבעלים. "לקחת שלושה חדרים בבית מלון כדי להלין את שבעת בני משפחתי היה לי יקר מדי, לא היה לי נח באופן אישי בחדרים הקטנים ואין מה לעשות בהם מלבד לבהות במסך. אני איש של שקט וטבע, כך שהיה לי קשה גם לאכול בהמולת חדר האוכל על מאות אורחיו ולעומת הנחל שאני רגיל אליו. גם בריכות בתי המלון המוכלרות לא הקלו על חווית הנופש.

בוילה חדר אוכל ענק עם שולחן אבירים ובו מקום לכולם (עם כיור נטילת ידיים צמוד) סלון מרווח עם המון מקומות ישיבה, מטבח כשר- 2 כיורים, 2 תנורים, סט בשרי וסט חלבי. ולמעלה יש עוד פינת משחקים עם ספריה ומשחקיה מפנקת לילדים.

 

"בניתי פה מקום שהיה לי כיף להגיע אליו, קניתי את המזרונים והמצעים שיש במלונות בוטיק".

הוילה עוצבה ותוכננה בקפידה על מנת לתת מענה אופטימלי למספר משפחות אשר מגיעות לנופש/שבת חתן, והיא יכולה להכיל עד 28 איש ברמת אירוח גבוהה ומוקפדת, כשלכל זוג יש סוויטת הורים פרטית מפנקת ושקטה עם מקלחת ושירותים צמודים, למענה על פרטיות וצניעות מירביים. כמובן שגם לשאר החדרים יש מספר מקלחות ושירותים (סך הכל שש מקלחות ושירותים בווילה עצמה).

במרחב הפרטי תמצאו שלושה חדרי הורים עם מקלחות ושירותים צמודים, שני חדרים עם חמש מיטות (קומותיים), שני חדרים עם ארבע מיטות (קומותיים) ושלושה חדרי רחצה נוספים. סך הכל בוילה יש עשרים וארבע מיטות ובצמוד לה צימר ובו חדר שינה זוגי נוסף, פלוס מיטה נפתחת לשניים. חדרי ההורים מאובזרים במיטות יהודיות ובמזרוני מלונות הבוטיק של עמינח, מצעים רכים ומפנקים שיעניקו לכם שינה נעימה ועריבה.

במרחב הציבורי תהנו מסלון ענק עם ספות מפנקות, מטבח רחב ידיים עם כיורים מופרדים, תנור בשרי וחלבי וכלי מטבח כשרים (בשרי וחלבי), פלטות חימום ומיחם ענק, שולחן אוכל מעץ מלא ל- 18 סועדים (כשניתן להוסיף עוד מקומות).

במרחב בחוץ תהנו מחצר רחבת ידיים, מטבח חוץ עם בר ומקרר מאובזר כדי לעשות "על האש" בכיף ובצל! בריכה מגודרת עם שער שניתן לנעול לבטיחות ילדכם ולשקט הנפשי שלכם, ג'קוזי ספא ענק ומפנק, שולחן פינג פונג, ושלל פינות ישיבה אינטימיות ברחבי הוילה והחצר.

חשוב מאוד: אין טלוויזיות, בווילה מאמינים שנופש זה זמן ליהנות מהדבר היפה ביותר בעולם: המשפחה שלכם.

ועוד דבר חשוב - הוילה נגישה ב100% ומותאמת לכסאות גלגלים הן בחדר שינה מונגש ובצמוד לו שירותים נגישים ומתאימים, והן מבחינת החוץ כאשר לכל מקום ניתן להגיע עם כיסא גלגלים, יש רמפות וחניה צמודה לנכים.

מה יש באזור?

ההפתעה הגדולה היא שמלבד הבריכה הצלולה, הוילה נמצאת 150 מטר מנחל עין זהב שזורמים בו מים צלולים וזכים שעד לפני כמה שנים מילאו במים אלו בקבוקים של מים מינרלים ויש מקום מקסים לשבת על גדת הנחל, ובמרחק 5 דקות הליכה ישנו מעיין - "המעיין הכורדי" בריכת נביעה כיפית וצלולה באמצע עיר, לא יאומן! פארק עין זהב נמצא גם קרוב ובו מתקנים, חורשה, שולחנות קקל ו... מים זורמים ומסלול הליכה לאורך ה"ג'ונגל" (אפשר לקבל טיול מודרך). לא רחוק מהווילה יש פארקים של רשות הטבע והגנים (נחל שניר, הבניאס, חורשת טל) ועוד מאות פינות חמד לאורך נחלי הגליל העליון. מרכז קנדה ובו החלקרח, באולינג, ijump ועוד...

כל הטוב הזה בעלות של כ-4,500 ₪ ואתם יכולים לזכות – בחינם!!!

שימו לב, הזכייה כוללת לילה אחד, נופש למשפחה אחת גרעינית (זוג הורים וילדיהם הרשומים), בכל תאריך שתבחרו בתוקף עד 1.3.22 (למעט חגי ישראל).

בנוסף, ניתן להביא עד 2 משפחות נוספות בתוספת תשלום!

איך זוכים?

עשו מנוי בעולם הילדים, ואולי תהיו הזוכים המאושרים! היכנסו

*ההגרלה מיועדת לכל המנויים, כולל המצטרפים החדשים, ותתקיים היום בחצות (30.10).

 

רוצים לקבל פרטים על הוילה? 

טלפון: 052-6688545

ווטסאפ - לחצו כאן.

לאתר - לחצו כאן.

תגיות:אתר הילדיםעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה