חדשות בעולם

מבוכה לנשיא ארה"ב: ביידן חיפש חברת קונגרס, שמתה בחודש שעבר

"איפה ג'קי?", ג'קי, את כאן?", שאל נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במהלך ועידה בוושינגטון. הנשיא ככל הנראה שכח שחברת הקונגרס מתה בחודש שעבר מתאונת דרכים

  • ד' תשרי התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מבוכה קשה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן: במהלך ועידה בבית הלבן בנושא רעב, תזונה ובריאות, נשא ביידן נאום וביקש להודות למספר חברי קונגרס שסייעו בנושא.

במהלך דבריו אמר הנשיא: "אני רוצה להודות לכולכם כאן, כולל נבחרי ציבור א-מפלגתיים כמו הנציג מקגוברן, סנטור בראון, סנטור בוקר, הנציגה ג'קי, את כאן? איפה ג'קי? היא אמורה הייתה להיות כאן". מדובר במבוכה קשה, כיוון שחברת הקונגרס אותה חיפש הנשיא, ג'קי ולורסקי, מתה בחודש שעבר בתאונת דרכים.

בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה ב-3 באוגוסט, נהרגה ולורסקי עם שנים מעוזריה, כאשר שלושתם שהו יחד ברכב שהתנגש חזיתית ברכב אחר. ביידן, בן 79, עבר לנושא אחר מבלי שתיקן את עצמו ומבלי שמסר הבהרה כלשהי.

חברת קונגרס רפובליקנית ממיזורי מיהרה לצייץ: "זו ממש פליטת פה איומה ומבישה". דוברת הבית הלבן ניסתה למזער נזקים, ואמרה: "הנשיא נקב בשמותיהם של חברי הקונגרס שעסקו בנושא הזה והכיר בעבודתה המדהימה. ולורסקי היתה בראש מעייניו של הנשיא ביידן".

עוד הוסיפה דוברת הבית הלבן וציינה כי ביידן יקבל ביום שישי הקרוב את בני משפחתה של ולורסקי לטקס בבית הלבן בו יקרא שמה של מרפאה עבור וטרנים על שם ולורסקי. "אני לא חושבת שזה כל כך יוצא דופן כאשר יש מישהו שנמצא בראש מעייניו, במיוחד כאשר יש אירוע גדול, שני אירועים גדולים, היום וביום שישי", אמרה.

תגיות:ארה"בג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה