חדשות בארץ

הותר לפרסום: אחת ההרוגות בתאונה בגאורגיה היא אלינה אומנסקי, אם ל-3

אחת הישראליות שנהרגו בתאונה הקשה בגאורגיה היא אלינה אומנסקי בת ה-36. התאונה התרחשה במהלך טיול שארגנה לבעלה לרגל יום הולדתו ה-40

  • ג' תשרי התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הותר לפרסום כי אחת מההרוגות בתאונת הדרכים הקטלנית שארעה בסוף השבוע האחרון בבטומי שבגאורגיה היא אלינה אומנסקי בת ה-36. הלוויתה תתקיים היום (רביעי) בבית העלמין בנהריה. אלינה הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים.

התאונה קרתה בטיול שאירגנה אלינה ז"ל לבעלה סטאס לרגל יום הולדתו ה-40. "איבדתי חצי נשמה", ספד סטאס בכאב לרעייתו. "היא הייתה אישה מדהימה, כל כך אמיתית, כל כך נאמנה. היא הייתה החברה הכי טובה שלי. היא הייתה אמא נהדרת ובת נאמנה. תמיד חשבה קודם כל על ההורים שלה. הייתי קורא לה וונדרוומן, כולם אהבו אותה. כמות האנשים, שמתקשרים אליי ושולחים את ניחומיהם זה פשוט הזיה. איבדתי חצי נשמה. עם כל החסרונות שלי – היא הייתה היתרון שלי".

"היא הייתה המנוע של הבית, ידעה לדחוף קדימה. תמיד הייתי אומר 'אם לא את, אני לא יודע איפה אני הייתי'. היא תמיד רצתה להספיק לעשות דברים. תמיד רצתה לראות את העולם, לצאת ולבלות עם חברים ולהיות עם הילדים. המשפחתיות הייתה חשובה לה מאוד. עברנו עכשיו לדירה חדשה והיא תכננה שנתחיל לעשות ארוחות משפחתיות ביחד. היא עוד לא כל כך הספיקה להנות מהבית הזה", הוסיף האלמן.

סטאס סיפר על התאונה הקשה: "שמעתי 'בום' ענק. עברו כמה שניות והרגשתי פתאום שאני לא נושם ושיש לי צפצוף באוזניים. לקחתי נשימה ואז ראיתי את הזוועה של החיים שלי. היא מתה במקום. אני עוד ניסיתי לעזור, ניסיתי להציל אותה, לעשות משהו. אבל הפגיעה הייתה קטלנית".

תאונת הדרכים בגאורגיה התרחשה ביום שישי שעבר, ובה נהרגו 2 ישראליות ו-17 נוספים נפצעו. התאונה התרחשה כאשר משאית התנגשה במיניבוס התיירים בעיקול בדרך הררית סמוך לעיירה קדה, כעשרות קילומטרים מבטומי. 4 מתוך הפצועים הוטסו מיידית לישראל ואושפזו בבתי החולים. חלק מהם במצב קשה. השגרירות בגיאורגיה מסרה כי היא נמצאת בקשר עם יתר המעורבים בתאונה שנותרו במדינה.

תגיות:תאונהגאורגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה