חדשות בארץ

נטלי דדון לנרצחת הפיגוע: "בת 85, יכולת להיות סבתא של כל אחד מאיתנו. כמה רוע"

אושיית האינסטגרם התייחסה לפיגוע הרצחני בחולון, במהלכו נרצחה שולמית הקשישה 50 מ' ספורים מביתה: "בת 85, כמה רוע. אבא שבשמים, חבק אותה חזק"

  • כ"ה אלול התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

אושיית האינסטגרם נטלי דדון כתבה הבוקר (רביעי) מדם ליבה מכתב לשולמית עובדיה הי"ד, שנרצחה אתמול באכזריות בסמוך לביתה שבחולון.

"אני מבקשת ממך היום סליחה", פתחה דדון את דבריה שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "סליחה שלא קמנו עם שלם על הרגליים, ואמן שדמך לא יהיה לחינם ונקום כולנו יחדיו".

"אנחנו חיים בסכנה יומיומית. מפוחדים, ולא יודעים מהיכן יגיע הרצח הבא, ועדיין בוחרים ברובנו לטמון את הראש באדמה".

"בת 85!!! יכולת להיות הסבתא של כל אחד ואחת מאיתנו. בת 85, כמה רוע. אישה שכל פשעה הוא להיות יהודייה. כאן, בארץ ישראל, כאן, במדינת היהודים. אישה יקרה, סליחה. אבא שבשמיים, חבק אותה חזק", סיימה את דבריה.

הבוקר הותר לפרסום שמה של הנרצחת בפיגוע הקשה בחולון: שולמית רחל עובדיה הי"ד. עובדיה, בת 84 במותה, השאירה אחריה בעל ו-3 ילדים.

המחבל הוא מוסא סרסור בן 28 מקלקיליה, שעבד באתר בנייה מטרים ספורים מביתה של עובדיה. בזירת הפיגוע, ברחוב החשמונאים בחולון, אותר מוט הברזל שבו, על פי החשד, השתמש סרסור על מנת להכות למוות את הקשישה. בתיעוד שהגיע לידי המשטרה נראה סרסור מגיח לעבר האישה מאחור, מכה אותה - ונמלט. על פי החשד, לאחר הפיגוע עלה המחבל על אוטובוס מחולון לתל אביב, שם נמצאה גופתו לאחר שעות. 

 

תגיות:פיגוענטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה