חדשות בארץ

לאחר שעות של מצוד: המחבל שרצח באכזריות קשישה בחולון נמצא מת

המחבל שרצח קשישה בת 84 בסמוך לאתר בנייה בחולון - נמצא מת בתל אביב. הוא נכנס לישראל עם אישור עבודה, תקף את הקשישה ונמלט מהמקום

  • כ"ה אלול התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

המחבל מוסא סרסור, שרצח אתמול באכזריות קשישה בת 84 סמוך לאתר בנייה בחולון, נמצא הבוקר (רביעי) מת ברחוב בר כוכבא בתל אביב.

סרסור נכנס אתמול בבוקר לישראל עם אישור עבודה, דרך מעבר אייל הסמוך לקלקיליה. אחר הצהריים תקף את הקשישה, שהתגוררה בבניין סמוך לאתר בנייה בו עבד, ונמלט מהמקום.

במשך שעות ארוכות - מאז שעות אחר הצהרים אתמול ועד הבוקר - ביצעה המשטרה חיפושים וסריקות קדחתניים. שוטרים ובלשים, כלבנים, לוחמי מג"ב ושאר יחידות מיוחדות התפרסו, יחד עם אנשי שב"כ, כדי לאתר את המחבל שכאמור נמצא מת בתל אביב.

המחבל נחקר פעמיים בשבועיים האחרונים, לאחר שעורר את חשד המשטרה. הוא שוחרר לדרכו לאחר שהציג אישור עבודה בתוקף. נצ"מ שלומי שגיא, ראש חטיבת הדוברות במשטרה, אמר לגלי צה"ל כי "בשבועיים האחרונים המחבל תושאל פעמיים בידי שוטרים, הוא תושב שטחים שהעלה חשד. לא נמצא עליו דבר - הוא לא נשא סכין, יש לו אישור עבודה ואין בעברו אישומים. השוטרים בדקו אותו, ראו רישיון עבודה, אז הוא המשיך בדרכו". שגיא הוסיף כי "לפי דפוס הפעולה שלו, הייתי מגדיר את המחבל כאדם שפעל לבדו, אבל זו רק תחילתה של החקירה".

ראש הממשלה יאיר לפיד, המבקר בניו יורק, הגיב בחריפות לפיגוע: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להילחם בו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה", אמר.

במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב 11 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, ביניהם בני משפחת המחבל וקרובים נוספים החשודים במעורבות בפיגוע. במהלך המעצר בכפר נעמה נורו זיקוקים והושלכו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

במערכת הביטחון קיימת דריכות רבה מפני פיגוע נוסף, בשל עשרות התרעות קונקרטיות.

תגיות:מחבלחולוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה