חדשות בארץ

בן ברק לא חוזר בו: "מרואיינות ומגישות יצטרכו לשים כיסוי ראש"

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד לא חוזר בו, וממשיך לטעון כי הקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו תוביל לכך שמרואיינות ומגישות בטלוויזיה יצטרכו לחבוש כיסוי ראש: "המדינה הולכת להשתנות". יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "זו בורות"

בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד, ממשיך לתקוף את גוש הימין ואת מפלגת הציונות הדתית. בריאיון הבוקר (שלישי) לשרון גל בגלי ישראל, שב בן ברק וטען כי הקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו תוביל לכך שמרואיינות בטלוויזיה ייאלצו לחבוש כיסוי ראש.

"אמרתי שאם יעלה הימין לשלטון ונתניהו יהיה שבוי של בן גביר וסמוטריץ' – המדינה הולכת להשתנות", אמר בן ברק. "החתנים שלי באים ממשפחות דתיות ואין לי שום בעיה עם כיסוי ראש. אני ליברל, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אני פשוט מאמין שבטלוויזיה הממלכתית יגידו שכל אחת שתרצה להתראיין תצטרך לשים כיסוי ראש".

בתשובה לשאלה האם הוא מאמין שבערוץ 13 יגידו לאיילה חסון שהיא לא יכולה להופיע בשידור בלי כיסוי ראש, ענה בן ברק: "אני חושב שאנחנו יכולים להיגרר לדבר הזה. זה יקרה לאט לאט, כמו כל הדברים. זה יתחיל בטח בערוץ הממלכתי ומשם יזלוג לערוצים האחרים".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיב בגלי ישראל על דבריו של בן ברק: "זו בורות, מי שמכיר את היהדות יודע שהיהדות לא כופה. אגב, מדינה שתתנהל על פי ההלכה תהיה הרבה יותר ליברלית בנושא זכויות הפרט. בציבור הכללי יש בורות ופחד ולכן עלינו להסביר שאנחנו לא הולכים לכפות שום דבר".

כזכור, בריאיון אתמול לרדיו צפון FM104.5 תקף בן ברק בחריפות את מפלגת הציונות הדתית ואמר כי מדובר ב"מפלגה איומה ונוראה, מסוכנת ואנטי דמוקרטית" ש"רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו. זה אומר שעוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש".

בהתייחסו ליו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, אמר בן ברק כי "הוא פרובוקטור. קשה לי להבין אנשים שמצביעים לו, אני מקווה שהוא יקבל פחות. אני חושב שזו מפלגה איומה ונוראה. אתה רואה את מספר 11 שלו, אבי מעוז".

דבריו של בן ברק חוללו סערה ברשת. במפלגת הציונות הדתית פנו לראש הממשלה יאיר לפיד בדרישה לגנות את דבריו של חבר מפלגתו ולהתנצל: "עוד חבר כנסת במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה. אותו ציבור שבן ברק מכנה כמסוכן ואנטי דמוקרטי הוא זה שתורם תרומה משמעותית למדינת ישראל וביטחונה, כולל אחוז השירות הגבוה ביחידות לוחמות בצה"ל ולצערנו גם בבתי העלמין. לפיד צריך לגנות מיד את האמירה הזו ולהתנצל בפני הציבור הדתי לאומי".

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב: "קמפיין ההסתה והשיסוי של השמאל לא עוצר לרגע. רם בן ברק נמצא במפלגה שמתנהלת בסגנון צפון קוריאה, שרמסה כל נורמה דמוקרטית גם בכנסת ובממשלה, השתיקה את האופוזיציה ופנתה בבקשה לסגור כלי תקשורת שאינם לרוחה. נדרשת מידה רבה של תעוזה וחוצפה כדי שרם בן ברק ידבר על מפלגות אנטי-דמוקרטיות".

"בנוסף, הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג'אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות שביס בעבודתן", הוסיף רוטמן.

תגיות:הציונות הדתיתכיסוי ראשבצלאל סמוטריץ'רם בן ברקבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה