חדשות בארץ

מפעל הממתקים של שטראוס חזר לפעילות: בקרוב - שוקולד פרה יחזור למדפים

שוקולד פרה ושוקולדה מקופלת יחזרו למדפים בשבועות הקרובים, לאחר שמפעל הממתקים של שטראוס חזר לפעילות

  • כ"ג אלול התשפ"ב
(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

4 חודשים לאחר משבר הסלמונלה - חברת שטראוס שבה לייצר ממתקים: היום (שני) הודיעה חברת שטראוס כי מפעל הממתקים של החברה בנוף הגליל חזר לייצר שוב מוצרי שוקולד.

המוצרים שיחזרו ראשונים למדפי הסופרים הם טבלות שוקולד פרה ושוקולדה מקופלת. משטראוס נמסר כי "החזרה לייצור תימשך בהדרגה ובתיאום עם משרד הבריאות. מוצרי המפעל צפויים להגיע למדפים בשבועות הקרובים לאחר צבירת מלאי".

לפני תקופה קצרה חזרו למדפי החנויות מוצרים כמו רבע לשבע, שהשוקולד שבהם מיוצר במפעל ישראלי אחר. כן הוחזרו טבלאות שוקולד פרה מריר וכן שלושה סוגי שוקולד עם אגוזי לוז שמיוצרים בחו"ל באופן זמני.

כזכור, בחודש מאי השנה, בעקבות זיהום סלמונלה וכשלים בקרת איכות וניהול שהתגלו במפעל הממתקים של שטראוס - הורה משרד הבריאות על סגירת החברה למשך 4 חודשים.

לפני מספר ימים נקבעה מזוזה בשערי המפעל. בעת קביעת המזוזה נכחו במקום יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה הפורש גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור ומנכ"לית חטיבת הממתקים טל בן-פורת. כן נכחו בטקס מנהלי ועובדי האתר.  

"אנחנו בונים כאן תשתיות של מצוינות שנסמכות על הידע שצברנו בבית, ותוך למידה משותפים לדרך. אם יש תחום אחד שאנחנו הולכים להיות בו מובילים זה בטיחות מזון. אני רוצה להודות לכל העובדים והעובדות שלנו על כל מה שעשיתם כדי שנוכל לחזור כמה שיותר מהר לחייך ומאחלת לכולם שנה טובה ומוצלחת", אמרה עופרה שטראוס.

לדבריה, "לאחר ניקיונות יסודיים והשקעה משמעותית בתשתיות בשני אתרי היצור שאחראים לייצור ממתקי עלית. החברה שבה לייצר לאחר שבוצעו תהליכי ניקיון יסודיים והשקעות נרחבות בתשתיות, כמו גם, התאמות בתהליכי הייצור ובבקרת האיכות בשני המפעלים. החברה מתגברת את היקף בדיקות האיכות בכל חומרי הגלם, במנות היצור ובסביבת העבודה, על מנת להבטיח עמידה בסטנדרט גבוה של איכות ובטיחות מזון".

תגיות:שטראוסשוקולד פרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה