חדשות בארץ

עמית סגל: "זה מה שיקרה אם נתניהו ישיג רק 59"

הפרשן הפוליטי התייחס להתפרקותה של הרשימה המשותפת: "אני מסתכן בלהתבזות, אבל לא רואה סרט שמקימים ממשלה עם טיבי, כסיף, עודה, אלקין ושאשא ביטון"

  • כ"ב אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל התייחס בחשבון הטוויטר שלו להתפרקותה של הרשימה המשותפת. לדבריו, אין סיכוי שאלקין ושאשא ביטון ישבו בממשלה אחת עם טיבי, כסיף ועודה. "אני מסתכן בלהתבזות, אבל גם אם נתניהו ישיג רק 59 לא רואה סרט שמקימים ממשלה עם טיבי, כסיף, עודה, אלקין ושאשא ביטון", כתב סגל.

עוד הוסיף: "אם לא תהיה ברירה שאשא ביטון, סער ואלקין יעדיפו לשבור את המילה וללכת על ממשלת ימין אבל שתהיה יציבה מאשר ממשלה עם המשותפת".

הפרשן מתח ביקורת קשה על ראש הגוש וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד. "אם במקום להשקיע חודש של מאמץ על פארש באיחוד המדומיין בין מרצ והעבודה, לפיד היה שם לב מה קורה במגזר הערבי, אולי לא היה מוצא עצמו מול שוקת שבורה".

במקביל, הפרשן הפוליטי של אתרynet , אטילה שומפלבי, התייחס אף הוא להתפרקותה של הרשימה המשותפת. לדבריו, יש להקים ממשלת אחדות. יצוין כי שומפלבי היה אחד התומכים הגדולים בהקמת ממשלת בנט-לפיד.

"‏מחשבה מהירה וקרה", כתב שומפלבי בחשבון הטוויטר שלו. "ההתפרקות של המשותפת הופכת את האפשרות של ממשלת אחדות (אולי גנץ נתניהו או גנץ נתניהו לפיד) להרבה יותר סבירה ממה שהייתה לפני שעה. תנשמו, תחשבו. בעיקר בשמאל המתאבד. חשיבה קרה. ממשלת אחדות היא צו השעה. הרל"ב (רק לא ביבי. נ.ג.) מת, ומי שלא מבין את זה חי בסרט".

תגיות:עמית סגלבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה