חדשות בארץ

סופית: סעדה לא יחבור לשקד. אורבך: "הולך הביתה. מכה על חטא"

סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, החליט שלא לחבור לאיילת שקד. גם ח"כ ניר אורבך לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-25

  • י"ח אלול התשפ"ב
סעדה (צילום: פלאש 90)סעדה (צילום: פלאש 90)
אא

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני אמר הבוקר (רביעי) לכאן רשת ב' כי סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-25 ולא ייכנס לחיים הפוליטיים.

ברודני תקף את האופציה להקמת קואליציה עם המפלגות הערביות: "הם לא יכולים לדאוג לעתיד העם היהודי בישראל ולא יכולים לשבת בקואליציה. נקודה. אנחנו צריכים לקבל החלטות על מה שקורה בעזה ובשומרון, ולא יכולים שהם יקבלו בשבילנו את ההחלטות", אמר.

בתוך כך, חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה אמר היום ל-ynet כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. "מעריך שלא ארוץ בבחירות. אני הולך הביתה, זו ההכאה על חטא הכי גדולה", אמר.

מפלגת הבית היהודי, שחברה לשרת הפנים איילת שקד, החליטה לדחות את אירוע הצגת הרשימה שתוכנן להערב, בשל האבל בעקבות נפילתו של קצין צה"ל מסיירת הנח"ל רס"ן בר פלח הי"ד בהיתקלות עם מחבלים ליד ג'נין.

בתוך כך, מחר בשעה 22:00 ייסגרו שערי הכנסת להגשת רשימות המועמדים של המפלגות שירוצו לכנסת ה-25. בשל כך ביממה הקרובה ייסגרו סופית רשימות של מפלגות שעדיין נותרו פתוחות: מפלגת הבית היהודי תציג את רשימתה, ומפלגת נעם תחליט האם לקבל את הצעתם של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר להשתלב במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית.

גם בליכוד יסיימו להרכיב את הרשימה, וממתינים להודעתו של נתניהו על חמשת השיריונים. ההערכה היא שעידית סילמן ועמיחי שיקלי, שני חברי הכנסת לשעבר של ימינה, ישוריינו במקומות ריאלים. על פי הדיווח של עמית סגל בחדשות 12, נתניהו צפוי לשריין במקום ריאלי נוסף את אשת התקשורת צגה מלקו כנציגת יוצאי אתיופיה.

תגיות:איילת שקדניר אורבךבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה