הרבנית חגית שירה

בלי סערות וסופות: כשחיפושיות קטנות הורסות עץ גדול וחזק

את חייבת להבין שהן באמת קטנטנות כל כך שאפשר למעוך אותן בשנייה ולהעלים אותן. את צריכה למלא את הלב באמונה

אא

אגדה עתיקה מספרת על עץ שעמד נטוע במקומו ארבע מאות שנה. חזק היה העץ, כוחות הטבע לא יכלו לו, הרוחות נשבו עליו בחוזקה, סופות שלגים טלטלו אותו, שרב כבד הרתיח אותו, שנות בצורת קשות איימו לייבש אותו... והעץ עמד איתן, נטוע במקומו, נישא לגובה, ירוק ומלבלב, ואפילו הברק שהיכה בו כמה פעמים לא יכל לו, לעץ החזק.

יום אחד הגיע נחיל חיפושיות קטנטנות. כל כך קטנטנות היו החיפושיות, שאפשר היה למעוך אותן בין אצבע לאגודל. הן מצאו להן דרך לתוך גזע העץ, השתכנו שם, והמקום הפך להן בית, בית גדול, מרווח ונעים. אוכל לא היה חסר לחיפושיות הקטנטנות. הן נגסו בעץ בפנים, כרסמו מעט ועוד מעט, התרבו והשמינו... ויום אחד – בוםםם! העץ הענק קרס ונפל בקול רעש גדול.

את מבינה? לא סופות שלגים ולא שמש רותחת, לא ברקים ולא שנות יובש הפילו את העץ הענק. חיפושיות קטנטנות הפילו אותו, חיפושיות שאפשר למעוך בין אצבע לאגודל!

והאמת, זהו סיפורן של כל כך הרבה נשים חזקות, אמיצות, גדולות מהחיים, נשים שיש להן כוח לנצח ולהתמודד עם כל ניסיונות החיים. נשים לביאות, עוצמתיות - שיום אחד, בוםםם! נופלות, קורסות, רק כי נתנו פתח לחיפושיות קטנטנות להיכנס אליהן פנימה. הן נתנו בית לחיפושיות הפחד, הדאגה, המחשבה הטמאה, הקנאה, השנאה... והן נכנסו, התרבו, נגסו וכרסמו בהן מבפנים.

כן, הן אורבות לנו בכל פינה, צצות מכל כיוון, מנסות למצוא בית חם שייתן להן לכרסם בכיף, בלי הפרעה. וזו מלחמת החיים, כי את באמת גדולה, את רק צריכה לשמור על עצמך ולא לתת להן פתח. את חייבת להבין שהן באמת קטנטנות כל כך שאפשר למעוך אותן בשנייה ולהעלים אותן. את צריכה למלא את הלב באמונה, בחיזוקים יום יומיים, כי החיזוקים ודיבורי האמונה, הקשר עם הבורא והתפילה הם שכבת הגנה לפתחי הלב שלך, שיישמר לוח לבך נקי וזך וטהור מכל חיפושית קטנטנה ומסוכנת.

לכן, אחותי, ישבתי כמה חודשים וכתבתי לך לוח שנה מעוצב ומיוחד לשנת תשפ"ג הבאה עלינו לטובה, לוח שלא היה כמותו... הוא יפהפה, הוא קישוט, ובעיקר מחזק. הוא מרהיב וצבעוני ומלא בדברי חיזוק שבועיים, מתכונים מדהימים, הילולות צדיקים, סגולות מיוחדות, זמני שקיעה והדלקת נרות ואפילו פתגמים מעצימים ומחשבות טובות. הוא גדוש אמונה, הוא מתנה לנשמה, ובעיקר יעזור לך לשמור על הפתח.

קראתי לו "לוח לבך", והוא באמת מיוחד ומחכה רק לך. הוא יהיה לך תמיד פתוח וזמין עם המילה הנכונה ברגע הנכון...

לוח לבך – תזכרי שאת פלא גדול! לוח לבך - תדעי שאת פשוט גדולה מהחיים!

תגיות:לוח שנההרבנית חגית שירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה