חדשות בארץ

רוצחה של אדל ביטון לא ישתחרר: הוועדה דחתה את בקשת השחרור המוקדם

בקשת השחרור המוקדם של אחד מחמשת המחבלים שגרמו לרציחתה של הפעוטה אדל ביטון הי"ד - נדחתה

  • ט"ז אלול התשפ"ב
(צילום: באדיבות המשפחה)(צילום: באדיבות המשפחה)
אא

ועדת השחרורים דחתה את בקשת השחרור המוקדם של מ', אחד מחמשת המחבלים שגרמו לרציחתה של הפעוטה אדל ביטון הי"ד, באמצעות פיגוע אבנים שגרמו לתאונת דרכים קשה.

ד''ר אדווה ביטון, אמה השכולה של אדל, הגיעה לוועדת השחרורים וביקשה שלא ישחררו את רוצח בתה. "בכל מדינה מתוקנת לא ייתנו יד לשחרור מרצחים", אמרה בכאב.

אדל הי"ד היתה בת שנתיים בלבד כאשר נפצעה באורח אנוש ב-2013 לאחר שאמה התנגשה במשאית בכביש חוצה שומרון לאחר שמחבלים יידו אבנים על רכבה. ב-2015 נפטרה אדל בעקבות סיבוך של דלקת ריאות. 5 המחבלים שיידו את האבנים הואשמו במסגרת עסקת טיעון באשמת הריגה, זאת לאור קשיים ראייתיים, ונגזרו עליהם 15 שנות מאסר.

במהלך מתן גזר הדין אמר התובע כי "הנאשם לא חדל לזרוק אבנים עד אשר התרחשה אותה תאונה ארורה". השופטים שהרשיעו את המחבלים, קבעו: "ברגע של רשעות, טיפשות ואדישות מוחלטת לערך חיי אדם, גדעו את חייה של אדל ושינו את חיי המשפחה".

בימים האחרונים יצאה האם השכולה למאבק נגד שחרורו של מ'. "מדוע המחבלים האלו יכולים לקבל קיצור של שש שנים בעונשם? זה הזוי ומקומם, לעג לרש. לא מדובר בדרישה לא הגיונית, אלא בפעולה סבירה - בכל מדינה מתוקנת לא ייתנו יד לשחרור מרצחים. מדובר באנשים שנמצאים כעת בשנות ה-20 לחייהם - אנחנו מוציאים החוצה אנשים שיחזרו לטרור. הם יחזרו לכפר שלהם כמנצחים עם חיוך על פניהם. זה אובדן הרתעה, בטח בעיצומו של גל טרור מושתק", אמרה האם השכולה.

תגיות:אדל ביטוןמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה