חדשות כלכלה

התייקרות נוספת בשוק המזון, והפעם: מגנום, קורנפלקס, קרמבו ומרגרינה

חברת הענק יוניליוור מצטרפת לגל ההתייקרויות: בתקופה הקרובה יתייקרו מוצרי דאב, בדין, פינוק, מרגרינה, קורנפלקס תלמה, שוקולד קליק ועוד

  • ט"ז אלול התשפ"ב
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

חברת הענק יוניליוור מייקרת מחירים: החברה הודיעה היום (שני) לקמעונאים כי היא מעלה את מחיריהם של מותגיה החל מ-1 בנובמבר. הקרמבו, לעומת זאת, יתייקר כבר בחודש הבא, ב-2 באוקטובר.

בין המוצרים שיתייקרו: מוצרי דאב, בדין, פינוק, רקסונה, אקס, קנור ומוצרי בייגל בייגל, שוקולד קליק, מוצרי גלידת שטראוס כמו מגנום, קורנפלקס תלמה, ומרגרינה.

במכתב ששלחה יוניליוור לקמעונאים, היא ציינה כי "הגידול המתמשך בעלויות השונות" הוא הסיבה להתייקרות המוצרים. עוד הדגישה החברה כי היא לא יכולה להמשיך לספוג את ההתייקרויות, אך לדבריה "השקיעה מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן. היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו".

בחודשים האחרונים שוטף את ישראל גל התייקרויות בשוק המזון. חברת דיפלומט ייקרה את מוצריה, קימברלי קלארק לא חזרה בה מהכרזת ההתייקרות של מוצרי נייר טואלט לילי ושמורת טבע וכן ייקרה קלינקס, ניקול והאגיס. חברת טרה העלתה בשבוע שעבר את מחיריהם של מוצרי החלב הבלתי מפוקחים.

תגיות:קורנפלקסהתייקרותיוניליוור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה