חדשות בארץ

כמיסה מתכנן לתבוע דיבה את ליברמן ודורש ממנו להסיר את חסינותו

כמיסה, ששימש בעבר כיועץ קרוב של שר האוצר ליברמן, מתכנן להגיש נגדו תביעה אזרחית ודורש ממנו להסיר את חסינותו

  • ט"ז אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יוסי כמיסה, ששימש בעבר כיועץ קרוב של שר האוצר אביגדור ליברמן והשמיע טענות חמורות נגדו, מתכנן להגיש נגד השר תביעה אזרחית או קובלנה פלילית בגין לשון הרע.

אמש (ראשון) שיגר עו"ד אייל בסרגליק, עורך דינו של כמיסה, מכתב לשר האוצר ובו דרש שיסיר את חסינותו. כן עדכן עורך הדין כי בכוונתו לפתוח בהליכים אזרחיים ו/או פליליים מכוח חוק איסור לשון הרע נגד השר.

"לאור התבטאויות רבות ומרבות של ליברמן כלפי כמיסה בערוצי התקשורת ובמקומות נוספים, בכוונת כמיסה להגיש נגדו תביעה אזרחית ו/או קובלנה פלילית בעילה של לשון הרע", כתב בסרגליק במכתב ששלח לעורכי דינו של ליברמן, והוסיף: "אשר על כן, נבקש מליברמן להגיש בקשה להסרת החיסיון המוקנה לו מכוח תפקידו, במטרה להגיש נגדו תביעה אזרחית של לשון הרע ו/או קובלנה פלילית''.

עוד הוסיף בסרגליק: ''אמש שמענו שמר ליברמן מבקש מהיועצת המשפטית לממשלה שלא לחקור את טענותיו של מר כמיסה לאחר שבתחילה טען כי לא מכיר את האיש ובהמשך ביצע לכאורה עבירות של לשון הרע ועוולות אזרחיות נוספות נגדו. עוד יש לזכור כי מר ליברמן ביקש מהיועמ''שית להודיע שאין יסוד לחשד שמעלה כמיסה - וזאת ניתן לעשות רק באמצעות חקירה. אנו ביקשנו היום ממר ליברמן להסיר את חסינותו על מנת שנוכל להגיש נגדו קובלנה פלילית פרטית וגם תביעת לשון הרע. מי שקובל בקובלנה פלילית פרטית לא יכול להסתתר מאחורי החיסיון שלו כחבר כנסת, להוציא דיבה ולבצע עבירות לכאורה''.

כזכור, סערה התחוללה כאשר כמיסה טען כי ליברמן הציע לו סכום של 100 אלף דולר בתמורה לחיסול ניצב במשטרה. כמיסה הוסיף והעלה טענות חמורות ביחס לפרשות נוספות שלדבריו ליברמן מעורב בהן. שר האוצר מצדו הודיע כי יגיש קובלנה פלילית נגד כמיסה.

תגיות:אביגדור ליברמןיוסי כמיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה