ונשמרתם

משרד הבריאות מזהיר: אלו כדורי ההרזיה שהתגלו כמזויפים ומסכני חיים

כדורי הרזיה שמשווקים בארץ ללא אישור של משרד הבריאות - התגלו כמכילים חומרים מסוכנים. משרד הבריאות באזהרה חמורה לציבור, שלא לרכוש כדורי הרזיה מאתרי אינטרנט לא מוכרים או ברשתות החברתיות 

אא

משרד הבריאות פרסם בימים האחרונים אזהרה חמורה לציבור בנוגע לתרכובת להרזיה שנמכרת בצורת כדורים ואבקה בשם "Black Coffee Diet" ו-"Magic Plus".

האזהרה מפורסמת על רקע אשפוז בבית החולים של חולה שצרך את שני המוצרים הללו לירידה במשקל - שלדברי משרד הבריאות מכילים בתוכם 'סמים מסוכנים, ומשווקים באופן בלתי חוקי'. 

מבדיקות מעבדה שביצע משרד הבריאות נמצא כי כדורי ההרזיה הכילו חומר מסוכן בשם סיבוטראמין - שבארץ נאסר לשימוש בעקבות תופעות הלוואי החמורות שלו, שבאות לידי ביטוי בלב ובהשפעה פסיכוטית. 

משרד הבריאות שב ומבהיר כי יש להימנע כליל מצריכת חומרים שאינם נושאים את התווית 'באישור משרד הבריאות' , היות והיצרנים והמשווקים לא בודקים 'בציציות' את החומרים שמרכיבים את המוצר. "אנחנו קוראים לציבור לרכוש כדורי דיאטה רק במקומות שקיבלו את האישור לכך כגון בתי מרקחת ורשתות פארם, ולהימנע מקניית כדורים דרך רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט לא מוכרים", לשון ההודעה. 


תגיות:כדוריםזיוףמשרד הבריאותהרזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה