עלון הידברות

"אפילו כשאת בבית חולים העלון מגיע אליך": ערן קרואני מפיץ את עלון הידברות

הוא התחיל במנוי משותף עם חברים, שהתפצל לשלושה מנויים נפרדים, והיום מחלק את העלון למאושפזים באיכילוב

  • ט' אלול התשפ"ב
ערן קרואניערן קרואני
אא

ערן קרואני, 44, תל אביב

כמה זמן אני מפיץ את עלון הידברות: כבר כמה שנים, התחלתי עם כמה חברים במנוי משותף לשלושתנו ואז זה התפצל וכל אחד לקח לעצמו חבילה. היום אני לוקח כבר חבילה כפולה.

למה התחלתי להפיץ ולזכות את הרבים: היה מישהו במאפיית "האופה מבגדד" שהיה מחלק כל מיני עלונים, היה עומד כל שישי כמה שעות. ואז ראיתי כתבה בהידברות על מישהו שחילק עלונים בכלא, ופתאום חשבתי שזה רעיון טוב לחלק. כמה ימים אחר כך בא אלי חבר והציע להפיץ... אמרתי לו שבדיוק חשבתי על זה, וככה התחלנו, במנוי משותף. לפני כמה שנים היה כנס מפיצים, והציעו שם מחיר מוזל למי שלוקח מנוי נוסף, אז כל אחד מאיתנו לקח מנוי בנפרד. זה גם היה שימושי, כי החבר עבר דירה וכבר לא נפגשנו בקביעות. בהמשך הגדלתי וקניתי עוד מנוי, וגם הוא עדיין ממשיך להפיץ.

מקומות הפצה: אני מחלק באיכילוב, בכמה בתי כנסת ובישיבה של הבן של הרב שלי לפעמים, כשהם נשארים לשבת. לפעמים אני מביא גם לספר שלי. באיכילוב אני מחלק היום בעיקר בפינות ישיבה, בחדר משפחות, בחדר המתנה של חדרי ניתוח, בספסלים, במסדרונות וכו'.

סיפור מעניין שקרה לי בעקבות ההפצה: יום אחד בבית החולים ראיתי אדם צעיר שהיה עם אמו המבוגרת. הצעתי לו עלון, הוא לקח בשמחה ומיד אמר לאמא שלו: "את רואה? אפילו כשאת בבית חולים העלון שאת אוהבת מגיע עד אליך".

התגובות שאני מקבל: אנשים תמיד שמחים לקבל את העלון. לפני כמה חודשים הייתי מאושפז בעצמי, עקב תאונה, וממש טיפסתי על הקירות משעמום, במיוחד בשבת. כמה אפשר להיות שם? אז אני יודע כמה זה משמח את האנשים שנמצאים שם, לקבל עלון מעניין שנותן להם גם תעסוקה, וגם קירוב.

רשמו ביומן – יום א' כ"ב אלול 18.09.22 AMARE אירועים. מפיצים ותיקים וחדשים ייהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה