חדשות בארץ

פעיל לשעבר בישראל ביתנו: ליברמן הציע לי 100 אלף דולר עבור חיסול ניצב במשטרה. ליברמן: "תביעת הדיבה בדרך"

יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו, טען כי יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרת ישראל. ליברמן הכחיש, וטען כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מעורב בהאשמות של כמיסה: "תביעת הדיבה בדרך"

ליברמן (צילום: פלאש 90)ליברמן (צילום: פלאש 90)
אא

יוסי כמיסה, פעיל לשעבר במפלגת ישראל ביתנו, טוען כי שר האוצר אביגדור ליברמן הציע לשלם לו 100 אלף דולר תמורת חיסולו של ניצב במשטרת ישראל. בריאיון הערב (חמישי) לאיילה חסון בחדשות 13 טען כמיסה כי שימש בעבר כעוזרו של ליברמן: "ישבתי איתו במשרד, והוא בא ואמר את מה שאמר: 'אני מוכן לשלם מאה אלף דולר לרצוח את אותו ניצב'". ליברמן הכחיש את דבריו של כמיסה, וטען כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מעורב בהאשמות נגדו.

לשאלתה של חסון, האם מבחינתו הבין באותה שיחה שליברמן מזמין ממנו רצח של שוטר, ענה כמיסה: "חד-משמעית כן, ואני מוכן להיבדק בפוליגרף על זה. גם היו האזנות עליו, הוא ידע. הוא היה מעורב במה שקורה מול משטרת ישראל, גם היה לו מידע מבפנים. הקצינים הבכירים ביותר ידעו שהיה רב-פקד שהיה מדווח לו כל מה שקורה בתוך אגף החקירות".

כמיסה דחה בתוקף את הטענה כי הוא מופעל על ידי הליכוד או על ידי גורמים אחרים: "ממש לא. אף אחד לא מפעיל אותי, אני עצמאי, פועל בצורה חופשית. זה פשוט היסטריה של האיש, שהבין את המשמעות של האירוע ועכשיו מתחיל לירות לכל הכיוונים. אין איש בעולם שעמד אחריי ואין איש בעולם שמימן אותי".

אמש פרסם כמיסה פוסט בפייסבוק, בו כתב: "מי אתה אדון ליברמן? כמי שהיה העוזר שלך לשעבר, נמשיך לספר מי אתה? כתבתי עליך פוסט לפני שנתיים וקראתי לך ראש ארגון פשע, פחדת להגיב או להגיש תביעת דיבה. בוא נמשיך איתך".

"אבל לפני שנמשיך איתך, אני פונה לגבירתי היועצת המשפטית לממשלה – במשך חודש יושב מידע מודיעיני בלהב 433 על פוליטיקאי שהציע לרצוח ניצב במשטרה, ובכל זאת שקט בגזרת היועמ"שית. השאלה למה?! פוליטיקה? אני מציע לך, גבירתי, להזמין אותי ואת ליברמן לפוליגרף. נשאל שאלה אחת, האם ליברמן הציע לי 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה?".

ליברמן הודיע היום כי יגיש תביעת דיבה נגד כמיסה, וטען כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מעורב בפרסום ההאשמות נגדו. "נתניהו בפאניקה", כתב בפייסבוק. "ברור לכל, כי מדובר במהלך זדוני ומתוכנן כחלק מקמפיין נגדי ונגד מפלגת ישראל ביתנו".

בהמשך טען ליברמן כי כמיסה מעולם לא היה העוזר או היועץ שלו, אלא "פעיל במפלגת ישראל ביתנו בימים שקודמים להקמתה ובימים הראשונים שלאחר הקמתה. מעולם האיש לא מונה לשום תפקיד באופן רשמי ובאופן בלתי רשמי, ומעולם לא שולמה לאיש משכורת מטעמי או מטעם המפלגה. השיחה האחרונה בינינו התרחשה לפני כ-18-20 שנה".

ליברמן הוסיף כי בהיותו של כמיסה איש משטרה בעבר, "השאלה הראשונה שעולה היא – מדוע עם קבלת הצעה מן הסוג הזה, כפי שהוא מצהיר, האיש לא הגיש תלונה במשטרה? הרי גם אי הגשת תלונה במקרה כזה היא עבירה על החוק, מה שמביא את האיש עצמו לעבור כביכול על החוק. לפי טענתו, תלונה בנידון הוגשה על ידו רק לפני כחודש, כלומר באופן 'תמוה' רק אחרי פיזור הכנסת והיציאה למערכת הבחירות הנוכחית".

"כל מי שקצת יתעמק או ישוחח עם האיש יבין שמדובר באדם מתוסכל ומתוסבך, שאת כל התסכולים והאכזבות שלו הוא החליט לנתב לכיוון אביגדור ליברמן וזאת על מנת לזכות בתשומת לב ופרסום", הצהיר יו"ר ישראל ביתנו, וסיכם: "יוסי, לא לדאוג, תביעת הדיבה בדרך".

כמיסה הגיב על דבריו של ליברמן בטוויטר: "מה יותר פשוט, אדון ליברמן, מאשר להגיע למשטרה לעשות פוליגרף, ואז נדע מי משקר - אתה או אני. פרשתי מהמשטרה לאחר שהצעת לי להיות מספר 8 ברשימה לכנסת. אשמח להיפגש איתך סוף סוף בבית משפט, ושם נחשוף את האמת. לך לפוליגרף!".

בעקבות טענותיו של כמיסה, קרא חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, להורות על פתיחה מיידית בחקירה נגד ליברמן: "לא ייתכן כי פרסום מטריד כל כך כלפי איש רם דרג כזה בישראל יעבור בשתיקה וללא בדיקה מינימלית בדבר אמיתות ההאשמות, כאילו דבר לא קרה. אם יש דברים בגו, הרי שמדובר ברעידת אדמה של ממש, גם עבור אלו שאולי לא הופתעו משיטותיו של הפוליטיקאי הנ"ל, לאור עברו המפוקפק".

תגיות:אביגדור ליברמןיוסי כמיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה