חדשות בארץ

חילופי אש בין כוחות ימ"מ למחבלים במהלך מעצר מבוקשים בשכם

כוחות ימ"מ כיתרו הבוקר את בתיהם של שני מחבלים בשכם, החשודים שביצעו לאחרונה פיגועי ירי באזור השומרון. חילופי אש במקום

  • ג' אלול התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

לוחמי ימ''מ, צה''ל ושב"כ כיתרו הבוקר (שלישי) בית בעיר שכם שבשומרון, בו מסתתרים ככל הנראה שני מחבלים שביצעו לאחרונה פיגועי ירי באזור השומרון. חילופי אש כבדים במקום.

בשעות הלילה נכנסו חמישה ישראלים עם רכבם להתפלל בקבר יוסף בשכם, ונורו בידי מחבלים בסמוך למתחם. רכבם הוצת ושניים מהם נפצעו, אחד באורח קשה ואחד באורח בינוני. הישראלים התחבאו ברחוב סמוך לקבר יוסף, עד שכוחות צה"ל חילצו אותם מהמקום. הפצועים הועברו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ושיבא תל השומר, כאשר אחד מהם פונה במסוק צבאי. שלושת הישראלים הנוספים לא נפצעו כלל.

דובר צה"ל מסר: "אזרחים ישראלים נכנסו הלילה ללא תיאום אל העיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. בזמן שהותם בעיר התבצע ירי לעברם שכתוצאה ממנו נפצעו האזרחים. כוחות צה"ל נכנסו למרחב העיר שכם על מנת לחלץ את האזרחים. האזרחים חולצו על ידי הלוחמים ופונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף את הטרור וקרא להיכנס לתפילה רק בצורה מתואמת ומאובטחת. "אני שב וקורא, בשם רבני השומרון, להיכנס לתפילה בקבר יוסף, רק בצורה מתואמת ומוסדרת עם צה"ל לתפילה בקבר יוסף, מידי חודש ישנם כניסות, מסודרות ומתואמות, לצערנו כל כניסה לא מתואמת היא סכנת נפשות", הדגיש דגן.

תגיות:שכםמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה