חדשות בארץ

עמית סגל: זה המגזר שישפיע על תוצאות הבחירות

"עם כל הכבוד לסמוטריץ' ובן גביר", אומר הפרשן הפוליטי עמית סגל, "אירוע הבחירות מתרחש עכשיו במגזר הערבי"

  • כ"ח אב התשפ"ב
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי עמית סגל התייחס לדרמה בסקרים שפורסמו אמש (רביעי) וציין כי למרות שהעיניים נשואות למפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית - הבחירות יוכרעו דווקא במגזר אחר: המגזר הערבי.

"עם כל הכבוד לסמוטריץ' ובן גביר, אירוע הבחירות מתרחש עכשיו במגזר הערבי. האם תהיינה שם שתי מפלגות או שלוש? ומה יהיה שיעור ההצבעה? רואים בסקרים מתחילת הבחירות שגודל גוש נתניהו הוא פונקציה כמעט בלעדית (והפוכה) של הנעשה במגזר", לשון הפרשן הפוליטי.

לדבריו, קשה מאוד להסיק מסקנות על סמך ארבעה סקרים שבהם פערים אדירים כל כך: סמוטריץ בין 0-7 וכל מה שבאמצע, בן גביר בין 5-9.

סגל טען כי ההנחה הסבירה היא שסמוטריץ' יעבור בקלות יחסית: ראשית, הוא עובר בשלושה מתוך ארבעת הסקרים. ושנית, הוא ישריין את שיקלי ו/או סעדה ויבנה על פרישתה הסבירה של איילת שקד מהמירוץ.

עוד הוסיף סגל כי ייתכן שריצה משותפת של סמוטריץ' ובן גביר תגלח חצי מנדט יקר מבלוק נתניהו שעשוי להפסיד עבורו את הבחירות. בכל הסקרים לא נראה שיש מצביעים כאלה, אבל אלו מספרים קטנים מכדי להסיק. "בכל מקרה כשבימין מייחלים לאיחוד ובשמאל מתפללים לפילוג שם, כדאי להזכיר לכל הצדדים שכדאי להיזהר במה שאתה מאחל לעצמך כי הוא עלול להתגשם", הדגיש סגל.

כזכור, בסקר של חדשות 12 שפורסם אמש, מפלגת הציונות הדתית לא עוברת את אחוז החסימה, בעוד שבן גביר רשם מספר שיא של 9 מנדטים.

תגיות:סקריםעמית סגלבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה