חדשות בארץ

ניצחון להתיישבות: בן אנד ג’ריס הפסידה במשפט, הגלידות יימכרו בכל מקום בארץ

בית המשפט בארה"ב פסק כי שיווק הגלידות יימשך מעבר לקו הירוק. ניתן יהיה להמשיך ולקנות את הגלידות בכל מקום בארץ

  • כ"ו אב התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בן אנד ג'ריס הפסידה בבית המשפט: בית המשפט בארה"ב פסק אתמול (שני) כי לא יוציא צו מניעה למכירת ושיווק הגלידה מעבר לקו הירוק. בנימוקו כתב שופט בית המשפט המחוזי במנהטן אנדרו קרטר כי בן אנד ג'ריס לא הוכיחה שהמהלך יגרום לה נזק בלתי הפיך או יבלבל לקוחות.

כזכור, בן אנד ג'ריס ניסתה למנוע מחברת האם שלה, יוניליוור, מכירת גלידות מתוצרתה בהתיישבות הישראלית מעבר לקו הירוק. לטענתה, מכירת גלידות באזורים אלו "מנוגדת לערכיה".

בחודש שעבר תבעה החברה את יוניליוור, וטענה כי מכירת הזיכיון הישראלי לאבי זינגר הפרה את תנאי חוזה רכישת החברה על ידי יוניליוור. בשנה שעברה הודיעה בן אנד ג'ריס כי לא תמכור את מוצריה בהתיישבות הישראלית מעבר לקו הירוק.

יונילוור, מצידה, טענה כי לבן אנד ג'ריס אין את הזכות למנוע את מכירת הזיכיון. השופט תמך ביוניליוור, ודחה את טענתה של בן אנד ג'ריס לפיה לקוחות יהיו מבולבלים אם הזכיין הישראלי ישווק מוצרים חדשים, במסר הסותר את זה של החברה: "בן אנד ג'ריס לא הציעה אף ראיה לבלבול כזה או להשפעה של בלבול זה, לכאורה", פסק השופט.

בפסק הדין הודגש כי במוצרים שנמכרים מעבר לקו הירוק ייעשה שימוש בסימנים מסחריים בעברית ובערבית בלבד, ללא שימוש בסימנים מסחריים בשפה האנגלית.

תגיות:בן אנד ג'ריסיהודה ושומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה