חדשות בארץ

"סבלתי מספיק": יונתן פולארד סירב לשריון במפלגת עוצמה יהודית

כשנה וחצי לאחר שעלה לארץ אחרי מאסר ממושך בארצות הברית, הוצע למרגל הישראלי שריון לכנסת ה-25 במפלגתו של איתמר בן גביר. פולארד השיב להצעה: "אני חושב שכבר סבלתי מספיק"

  • כ"ד אב התשפ"ב
פולארד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)פולארד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בשבוע שעבר פורסם כי ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, שוקל להציע שריון במפלגתו ליונתן פולארד, המרגל היהודי ששב לפני כשנה וחצי לישראל לאחר שלושים שנות מאסר בארצות הברית. היום (ראשון) פורסם ב-N12 כי פולארד התייחס בשיחות סגורות להצעתו של בן גביר, והביע בהומור את סירובו להצעה: "חשוב לי לתרום לעם ישראל. אך מקומי איננו בכנסת. אני חושב שכבר סבלתי מספיק".

הצעתו של בן גביר באה על רקע כישלון המשא ומתן לאיחוד מפלגתו עם מפלגת הציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ', והחלטתו לרוץ עצמאית לכנסת. הוא האשים, כי סמוטריץ' הוא זה שלא היה מעוניין באיחוד ומנע את הריצה המשותפת: "בחודש וחצי האחרון עשיתי הכל, אבל הכל, כדי שנרוץ יחד עם חבריי במפלגת הציונות הדתית. בתחילה חברי בצלאל סמוטריץ' סירב בכלל למשא ומתן. אחר כך הוא הסכים, אבל מסתבר שרק למראית עין, ועכשיו הוא דורש לעצמו שישה מקומות מתוך שמונה".

"בכל סקר, בכל בדיקה, בכל מחקר, בכל סיור שפגשנו את אהדת הציבור בשטח וברחוב – אנחנו גדולים ממנו משמעותית, והוא דורש לעצמו שלושה רבעים מהרשימה", כך בן גביר.

תגיות:יונתן פולארדאיתמר בן גבירעוצמה יהודיתבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה