חדשות בעולם

פחד אימים בספרד: נוסעים קפצו מרכבת כדי להינצל מגל השריפות - ונפצעו קשה

על רקע גל השריפות המפחיד שמתחולל בספרד: שלושה נוסעים מבוהלים ששברו את חלונות הרכבת שבה נסעו וקפצו החוצה מחשש שמא היא תיכנס אל תוך הלהבות - נפגעו באורח קשה

אא

גל שריפות יער מתחולל בימים האחרונים בחבל ולנסיה שבמזרח ספרד - שם מנסים מאות כבאים להשתלט על להבות אש גדולות שפרצו במספר מוקדים. 

השריפה הענקית החלה במוצאי שבת האחרונה, ביישוב בשם 'ואל דה אבו' - ככל הנראה בעקבות מכת ברק. 1,600 תושבי המקום פונו בבהלה מבתיהם, ובד בבד עמלים כ-300 כבאים הפועלים באזור, על כיבוי של שתי שריפות נוספות שמגיעות מכיוון צפון ולנסיה. 

מכת הברק מתווספת לגל שריפות שהחלו כבר בחודש יולי האחרון, כתוצאה מהחום הכבד ששורר באירופה בתקופה זו - טמפרטורות שמגיעות גם ל-45 מעלות, ומביאות איתן שריפות יערות קטלניות. 

פורטוגל, קרואטיה, טורקיה, צרפת, בריטניה וספרד - הן המדינות שניזוקו עד כה מגל השריפות שנוצר בעקבות החום, ובספרד לבדה פועלים למעלה מ10 מטוסי כיבוי כדי להתגבר על מקורות האש. 

בתוך כך הותר לפרסום הבוקר (ה') כי שלושה אנשים שקפצו מרכבת שעשתה את דרכה סמוך לאזור השריפות בוולנסיה - נפצעו באורח קשה, והובהלו לקבלת טיפול בבית החולים. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, השלושה קפצו מהרכבת כי חששו שהרכבת תמשיך אל תוך הלהבות, אך לא העלו בדעתם כי הנהג כבר חשב על כך וקיבל על עצמו את ההחלטה שלא להמשיך בנסיעה כדי לא לסכן את הנוסעים. הוא עצר את הרכבת בעיירה בחיס כדי להודיע על חזרתו ליעד המקורי, אך ככל הנראה לא דיווח על כך לנוסעי הרכבת המבוהלים, שכאמור שלושה מהם שברו את חלונות הרכבת, וקפצו - דבר שיכול היה להימנע באם נהג הקטר היה מדווח לנוסעים על החלטתו.

תגיות:ספרדמפחידרכבתגלשריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה