הסברה ישראלית

העיתונאית שנלחמת בתקשורת הבריטית: "ה-BBC הוא כלי תעמולה של הממשלה"

היא חזקה, משפיענית ו... תומכת בישראל. הכירו את העיתונאית הבריטית קייטי הופקינס, שמתנגדת לתקשורת הממסדית בבריטניה, שמשמיעה לא פעם קולות צבועים כנגד ישראל

אא

זה למעלה מ-20 שנה שקייטי הופקינס - צועקת מעל לכל במה אפשרית בבריטניה, את האמת שלה. 

היא אוהבת את ישראל, מתנגדת נחרצות לתקשורת הממסדית בארצה ומעוררת מחלוקת לאור דעותיה על מהגרים מוסלמים. "אני רוצה להאמין שאין לי אג'נדה", היא אומרת בראיון ליעקב אחימאיר. "אבל כמובן שיש לי דעות פוליטיות והן: גבולות חזקים, להפסיק את ההגירה, להגן על הארץ".

בשל דעותיה, בארצה היא מתויגת 'כימין קיצוני', אך היא כלל אינה מבינה מה זה בעצם אומר. "זה מה שהזרם המרכזי של התקשורת היה אומר כל הזמן. שם, בימין הקיצוני, או שמכנים אותך 'גזען', או 'איסלמופוב', או 'קנאי', או 'שונא נשים' - אבל אני יודעת שאני לא כזאת בכלל. אני אפילו לא מבינה מה זה ימין קיצוני".

כשנשאלה האם היא נמצאת במיעוט השיבה הופקינס כי היא "יודעת שיש 20 מיליון בריטים שגם הם מתוסכלים מכך, שקולם לא נשמע". 

ומה דעתה על כלי התקשורת בבריטניה - ה-BBC, SKY NEWS  ועוד? 

"התקשורת הבריטית מטורפת. לגמרי מטורפת. ה-BBC לגמרי מטורף. הם למעשה כלי תעמולה של המדינה. לא יותר ולא פחות. לפחות בצפון קוריאה מקבלים את התעמולה בחינם. בבריטניה אתה צריך לשלם עבור התעמולה ב-BBC, והם למשל - לא סובלים את ישראל. ואם פלסטיני דוקר ישראלי, אנחנו נשמע: 'פלסטיני נורה למוות בגדה המערבית'. לא נשמע את החלק הראשון,  שפלסטיני דקר יהודי. הם מסלקים את החלק הזה, כי זו אמת לא נוחה. ה-BBC שלנו, גוף השידור הלאומי, הוא כלי תעמולתי של המדינה ללא ספק. ואני צריכה לשלם על זה כמו 20 מיליון אנשים, שכנראה קצת כמוני יודעים שמדובר באוסף שטויות שמגיעות משמאל".

בנקודה זו מאיר המראיין את עיניה לכך שגם היא עצמה מגיעה מעולם התקשורת, ונחשבת לעיתונאית מצליחה - אז איך היא למעשה 'מעזה' להעביר ביקורת על המקום שממנו לכאורה, גם היא 'שותה'. על כך עונה הופקינס ואומרת כי "אני פשוט מכירה בכך שהיכולת של אדם כמוני להופיע בתוכניות מסויימות, היא מאוד מצומצת כרגע, כי הם לא ששים לארח אנשים בעלי דעות כשלי ולתת לנו זמן שידור. 

"כלי התקשורת שלנו סובלים מהטיה נוראית. הדיווח על ישראל - ישראלים היו מזועזעים אילו היו שומעים מה שאומרים. ראש העיר לונדון למשל, סדיק חאן, אפשר לצעוד בתהלוכה עם דגלי חיזבאללה ממש במרכז לונדון. זו המדינה שאני חיה בה. יש אצלנו ארגון משטרה מוסלמי, במדינה שלי. תרבות יהודית או נוצרית 'לבנה' - הולכת ונמחקת מבריטניה, ולכן אנשים כמוני אינם רצויים עוד בעיתונות".

כשנשאלה האם מדבריה עולה טון של גזענות כלפי מוסלמים, ענתה הופקינס: "אני מאמינה שהם יכולים להיות אזרחים שווי זכויות, אבל מה שקשה לנו בלונדון ובשאר בריטניה, זה להבחין בין החברים שלנו לבין אלו שרוצים לפגוע בנו. הייתי מציעה לרשויות בריטניה להיפטר מסאדיק חאן. זה בלתי אפשרי שמוסלמי יהיה ראש עיר וינהל אותה באופן לגיטימי. יש המון תומכי ישראל בבריטניה, אבל קולנו לא נשמע", היא מסכמת. 

תגיות:תמיכהבריטיםהסברה ישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה