חדשות בארץ

"איך עובד הפריימריז בישראל ביתנו?": העקיצה של יאיר נתניהו לליברמן

שר האוצר ליברמן הגיב בעוקצנות על תוצאות הפריימריז בליכוד, וזכה לתגובה עוקצנית לא פחות מיאיר נתניהו, בנו של יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה

ליברמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ליברמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, הגיב היום (חמישי) על תוצאות הבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת, ושיגר עקיצה בטוויטר: "תוצאות הפריימריז בליכוד בסימן ערב ט"ו באב – ככל שאתה מאוהב יותר בביבי אתה עולה יותר גבוה ברשימה, ככל שפחות – נדחק משורות הליכוד החוצה".

יאיר נתניהו, בנו של יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לא נותר חייב ועקץ את ליברמן בחזרה: "איך עובד ה'פריימריז' בישראל ביתנו? ככל שאתה מוכן לשבת בכלא יותר שנים למען ליברמן ככה אתה מדורג גבוה יותר?"

מוקדם יותר הגיב יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת יריב לוין, על בחירתו במקום הראשון בפריימריז והצבתו במקום השני ברשימה לאחר נתניהו: "תודה ענקית מכל הלב לכל אחת ואחד מכם על האמון העצום שהבעתם בי ובדרכי", כתב. "אני חש שמוטלת עליי אחריות גדולה להמשיך ולפעול בנחישות בדרך המשותפת שלנו, ולעשות את כל שבכוחי כדי להבטיח את ניצחון הליכוד בבחירות, ואת הקמתה של ממשלה לאומית בראשות בנימין נתניהו".

חבר הכנסת מיקי זוהר, שרשם הישג משמעותי כששובץ בעשירייה הראשונה, כתב: "‏תודה להקב"ה. אין עוד מלבדו. תודה לכם חברי וחברות הליכוד שבחרתם בי לעשירייה הראשונה. אין כמוכם".

מנגד, חבר הכנסת צחי הנגבי שהידרדר למיקום לא ריאלי בעשירייה החמישית, כתב כי רשימת הליכוד היא "בשורה מצוינת לתנועה שלנו. חברי התנועה השכילו לבחור באנשים ונשים ותיקים וחדשים שמייצגים בכישרון את ערכי הימין, ושניהלו באומץ ובהצלחה מאבקים ציבוריים עזים בכנסת ומחוצה לה".

"אני מודה לכל מי שהצביע עבורי וסייע לי", הוסיף הנגבי. "אני יודע שעשיתם מאמץ אדיר עבורי. ההרכב החדש של סיעת הליכוד מהווה נקודת זינוק מצוינת למערכת בחירות מוצלחת, ולניצחון הליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות הקרובות".

תגיות:הליכודיאיר נתניהואביגדור ליברמןבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה