מעניין

הילד הגיע עצוב לגן, ואז הגננת עשתה מעשה יוצא דופן - שהציל את חייו

הרשת מתרגשת ומתפעלת ממעשה שעשתה גננת בשם נאנסי בלור, עבור ילד בגן שלה. כשתקראו את זה, גם אתם תתרגשו

אא

הרשת מלאה בסיפורים מרגשים על הצלת חיים, אבל זה אולי אחד הסיפורים היותר נדירים שתפגשו בהם: ננסי בלור היא גננת בעלת גן פרטי, בארצות הברית. 

שמה עלה לכותרות לאחר שעשתה מעשה מיוחד במינו עבור ילד שהגיע לגן שלה כשהוא עצוב. "הוא לא רצה לשחק עם אף ילד, וישב בפינה כל הזמן", היא משחזרת. ננסי הייתה מודאגת. היא לא הייתה רגילה לראות כך את קאמדן בן הארבע, שאותו הכירה כילד פעלתן, חברותי ובעל תכונות של 'מנהיג'. 

"החלטתי לדבר איתו לבד בצד, כדי לראות אולי משהו קרה בבית", אומרת ננסי ובקול רועד מספרת למצלמה בתוכנית בה התראיינה, כי את הרגע הזה לא תשכח לעולם. "הוא הביט בי בעיניים הכי עצובות בעולם, וסיפר לי שהוא עצוב בגלל אבא שלו. הוא סיפר לי שהוא חולה מאוד".

לדבריה, כששמעה את המילה 'מאוד' מפי הילד הקטן, הבינה שאין מדובר בחולי רגיל והתקשרה מיד לאביו - דארלד פיטרסון שמו. ואכן, בשיחה עמו התגלה כי הוא חולה במחלת כליות חמורה, שגורמת לכליותיו לעבוד רק ב-20%.

"הייתי מאוד עצובה אחרי השיחה עמו. למרות שהוא נמצא בטיפול דיאליזה - הבנתי שהרופאים לא נותנים לו הרבה תקווה. ראינו אותו כמה פעמים בגן, והוא נראה ממש רזה אבל לא שיערתי לעצמי שזה קשור למחלה כלשהי", אומרת ננסי. 

מה הפלא שקאמדן האומלל הגיע לגן עצוב? 

היא רצתה לעזור לקאמדן, וחשבה המון איך לעשות זאת - אז הבריק רעיון במוחה, אבל לא רעיון כזה מהסוג שהיינו מצפים לשמוע, כמו לעשות בייביסיטר לקאמדן בזמן שאביו בטיפולים. 

ננסי הציעה את אחת הכליות שלה לדארלד, והפתיעה אותו ואת כל הסובבים שלה. "אמרו לי 'למה את צריכה את כאב הראש הזה? נכון, זה כואב וזה עצוב, אבל יצאת מדעתך'".

אך לא אדם כננסי יקשיב לרעשי רקע שכאלה. להפך. הקולות האלה רק גרמו לה להאיץ את התהליך, ולעבור את כל הבדיקות כדי לבדוק התאמה לתרומת כליה לדארלד - והנה זה פלא: היא אכן נמצאה מתאימה עבורו. "כשגילינו שיש התאמה, התרגשתי מאוד. אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לא הייתי מתאימה לו. כל כך רציתי שהוא יחיה בשביל קאדמן, ואני יודעת כמה ארוכות הן רשימות ההמתנה לכליה".

דארלד היה מאושר. "אני מרגיש בר מזל שהיא התקשרה אליי בפעם הראשונה כדי להתעניין בשלומי, ואני מרגיש בר מזל שהיא נמצאה מתאימה. היא העניקה לי הזדמנות נוספת לחיים, והלוואי והיו יותר אנשים כמותה", הוא מסכם ומוסיף כי ננסי לא הצילה רק אותו, אלא גם את בנו. 

תגיות:אבאגננתגןכליההצלת חייםתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה