חדשות בארץ

התחזית של עמית סגל: מיהם השרים שייתכן ויסיימו את הקריירה הפוליטית שלהם?

החלה ההצבעה בפריימריז לרשימת מפלגת העבודה לבחירות ה-25. פרשן חדשות 12, עמית סגל, צופה כי ייתכן והתוצאות יובילו לסיום הקריירה הפוליטית של שרי המפלגה עמר בר-לב ונחמן שי

  • י"ב אב התשפ"ב
סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ההצבעה בבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-25 החלה הבוקר (שלישי). ההצבעה מתקיימת באופן דיגיטלי ומאובטח, ותימשך עד השעה 19:00.

כ-40,000 בעלי זכות ההצבעה בפריימריז קיבלו בשעה 10:00 קישור לטלפון הנייד להצבעה הדיגיטלית. להשלמת ההצבעה יצטרכו בעלי זכות ההצבעה לסמן בין 5-7 מועמדים ומועמדות.

לקראת ההצבעה, סיפק פרשן חדשות 12, עמית סגל, תחזית משלו לפיה הבחירות מהוות "קרב הישרדות" פוליטי עבור שני שרי המפלגה, עמר בר-לב ונחמן שי, וזאת "לאור הסקרים העגומים ובשל שיטת הבחירות שבה על כל שני מקומות יש גבר אחד ואישה אחת".

לדברי סגל, "אם בר-לב ושי לא יסיימו בשני המקומות הראשונים, גג שלושה, זה כנראה סוף הקריירה הפוליטית שלהם. שי עצמו סיים רק במקום השמיני בפעם הקודמת ולא נכנס לכנסת, אז זו לא תהיה אפילו הפתעה".

"לגבי בר-לב – הוא סובל מקללת המשרד לביטחון הפנים, ובעיקר מתמודד מול יריבים חזקים וצעירים: רם שפע, יו"ר הסיעה שזוכה לפופולריות רבה, גלעד קריב ויאיא פינק. גם אצל הנשים זה יהיה ערב עגום לשתיים-שלוש חברות כנסת".

על פי התקנון שאושר על ידי ועידת מפלגת העבודה, הרשימה לכנסת תישען על עקרון האיזון המגדרי – בשיטת הריצ'רץ'. אירוע הכרזת התוצאות יתקיים בשעה 19:15.

תגיות:עמית סגלמפלגת העבודהפריימריזבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה