חדשות בארץ

כתב אישום חמור נגד בן ה-17 מרמאללה שדרס למוות את השוטר ברק משולם ז"ל

הקטין בן ה-17 שדרס למוות את השוטר ברק משולם ז"ל בחודש שעבר הואשם ברצח. הנאשם נכנס לישראל ללא אישור כניסה, נהג ברכב גנוב במהירות מופרזת, פגע בשוטר ודרס אותו למוות

  • י"א אב התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (שני) נגד בן ה-17 מרמאללה שדרס למוות את השוטר ברק משולם ז"ל בחודש יולי. על פי כתב האישום, הקטין נהג ברכב גנוב, נסע במהירות ממוצעת של 145 קמ"ש, עד שפגע במשולם ז"ל בצומת רעננה ודרס אותו למוות. הוא המשיך בריצה לתוך העיר כפר סבא, ואותר כחצי שעה לאחר מכן. 

במהלך חקירתו טען הפלסטיני הדורס כי לא גנב את הרכב. "לא גנבתי את הרכב, מישהו אמר לי 'קח את הרכב הזה לשטחים'", אמר לחוקרים. "לא ראיתי שום שוטר. אני רק זוכר שפגעתי בעמוד. הייתי בהלם. לא הצלחתי לעצור את הרכב מיד. ברגע שיצאתי מהרכב, ראיתי הרבה שוטרים. לא ברחתי לשום מקום, רק נבהלתי. אחר כך הסגרתי את עצמי למשטרה".

הרגעים הקשים שבהם נדרס למוות רס"ר ברק משולם ז"ל נקלטו ברשת הקשר המשטרתית. בהקלטה מהמחסום נשמעים השוטרים קוראים לעבר משולם: "הוא לכיוונך זהירות, זהירות", ומיד לאחר מכן נשמעת זעקה: "נפגע שוטר, נפגע שוטר". משולם ז"ל הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הורים ושני אחים.

תגיות:שוטרדריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה