חדשות בארץ

ישראל מאשרת: הפסקת האש תיכנס לתוקף ב-23:30

ראש מערך ההסברה הלאומי אישר, כי הפסקת אש תיכנס לתוקף בשעה 23:30. לקראת הפסקת האש, הג'יהאד האסלאמי שיגר מטחי רקטות כבדים לעבר שטח ישראל

יירוטי כיפת ברזל (צילום: Attia Muhammed/Flash90)יירוטי כיפת ברזל (צילום: Attia Muhammed/Flash90)
אא

ישראל אישרה, כי הפסקת אש תיכנס לתוקף הלילה (ראשון) בשעה 23:30. בהודעה שפרסם ראש מערך ההסברה הלאומי נמסר כי "מדינת ישראל מודה למצרים על מאמציה. במידה והפסקת האש תופר, מדינת ישראל שומרת לעצמה את הזכות להגיב בעוצמה. לא נאפשר לאף גורם להפר את שגרת חייהם של תושבי מדינת ישראל".

בשעות האחרונות, לקראת תחילת הפסקת האש, הגביר הג'יהאד האסלאמי את האש ושיגר מטחי רקטות כבדים לעבר שטח ישראל. אזעקות נשמעו ביישובי העוטף, בדרום הארץ ובגוש דן.

דובר צה"ל עדכן, כי כלי טיס מאויש מרחוק (כטמ"ם) תקף הלילה משגר רקטות של הג'יהאד האסלאמי. במהלך היום הותקפו אתר לייצור רקטות ועמדת שיגור נ"ט של ארגון הטרור.

לקראת הפסקת האש המתוכננת, כינס ראש הממשלה יאיר לפיד הערכת מצב מצומצמת בהשתתפות ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראשי השב"כ והמוסד, ראש אמ"ן, ראש המל"ל, המזכיר הצבאי של רה"מ וגורמים ביטחוניים נוספים. מוקדם יותר קיים שר הביטחון בני גנץ הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון. מלשכתו נמסר, כי בסיום הערכת המצב הנחה גנץ להיערך להמשך הלחימה.

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, סייר היום באוגדת עזה וביקר את לוחמי חטיבה 7 של חיל השריון, שלקחו חלק בתקיפת עמדות משמעותיות של הג'יהאד האיסלאמי במהלך המבצע. מדובר צה"ל נמסר, כי הרמטכ"ל שוחח עם הלוחמים על פעילותם בגזרה והביע את הערכתו על פועלם במבצע.

תגיות:צה"להג'יהאד האסלאמימבצע עלות השחר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה