חדשות בארץ

המפלגה החדשה של אלי אבידר: "ישראל חופשית"

חבר הכנסת אלי אבידר הודיע על הקמת מפלגת "ישראל חופשית" בראשותו. מסקר פנימי שהוזמן על ידו עולה כי הוא זוכה בשלב זה לשני מנדטים

אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת אלי אבידר הודיע היום (שלישי) על הקמת מפלגה חדשה בראשותו, וחשף כי היא תיקרא "ישראל חופשית". בהודעה מטעמו של אבידר נמסר כי המפלגה הוגשה השבוע לרשם המפלגות, וכי הרשימה הסופית תיחשף בסמוך למועד הגשת הרשימות.

עוד נמסר כי "המפלגה תקדם את חוקי הנאשם, שינוי שיטת הממשל, חוזה חדש עם האזרח, טוהר מידות, ותילחם על זכות כל אזרח להתקיים בכבוד ולחיות על פי דרכו".

לדברי אבידר, "כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים, גרמו להפלת ממשלת השינוי והמשיכו את מדיניות רמיסת זכויות האזרח של ממשלות נתניהו. הם ישלמו על זה בקלפי. מחדל, אשר גורם לקבוצה עצומה בקרב בוחרינו לאובדן אמון".

"'ישראל חופשית'" תהווה בית פוליטי חדש לאזרחים ואזרחיות טובים וערכיים, שרואים את נבחרי הציבור שלהם מפריחים מדי ערב סיסמאות קמפיין במסכים וברגע האמת עושים בדיוק את ההיפך", הוסיף אבידר. "זה הזמן ל'ישראל חופשית' מדיקטטורה, משחיתות, מכפייה, מחרדה, מהסתה, מגזענות, מבריונות, מעושק, ומפשע מאורגן ומפוליטיקאים הססנים שמטשטשים עמדות כדי לברוח לזרועות נתניהו ברגע האמת. זה הזמן ל'ישראל חופשית' מנתניהו ומכל נאשם בפלילים שלא יוכל להרכיב ממשלה".

על פי הדיווח אתמול של יובל שגב בגל"צ, סקר פנימי שהזמין אבידר ממכון "מאגר מוחות" העלה כי במידה וירוץ במפלגה חדשה בראשותו הוא יזכה לשני מנדטים - מתחת לאחוז החסימה. עוד צוין כי במידה ויבחר להצטרף למפלגת העבודה או למרצ, אבידר יוסיף למפלגה מנדט אחד.

אבידר, שנבחר לכנסת הנוכחית מטעם ישראל ביתנו, היה אחד ממבקריו הבוטים של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומי שמילא חלק פעיל בהפגנות הדגלים השחורים נגדו מול בית ראש הממשלה בירושלים. כזכור, הוא הצביע אומנם בעד הקמת ממשלת בנט-לפיד לפני כשנה, אולם הכריז על מרד בסיעתו ופעל כחבר כנסת עצמאי לאחר שסירב לתפקיד המיניסטריאלי שהציע לו ראש מפלגתו אביגדור ליברמן בטענה כי מדובר בתפקיד זוטר. הוא מונה לבסוף לשר בלי תיק, עם הבטחה להתמנות בהמשך לשר המודיעין במקומו של אלעזר שטרן. אלא שההבטחה לא מומשה, ובחודש פברואר הודיע אבידר על התפטרותו מהממשלה וחזרתו לכנסת, תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה דאז, נפתלי בנט, ועל השרים.

תגיות:אלי אבידרבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה