חדשות בארץ

אמו של בן ה-11 שנפצע קשה בשריפה: "המיטה החלה לבעור, ואביאל עדיין ישן. צעקנו לו: ’תתעורר, בא לחלון’"

אביאל דבוש בן ה-11 נפצע באורח קשה משריפה שפרצה בעקבות התלקחות סוללה של אופניים חשמליים. "משכנו אותו מהחלון כשהוא מלא כוויות. תתפללו לרפואתו, הוא מורדם ומונשם", מספרת אמו

  • ה' אב התשפ"ב
(צילום: כבאות והצלה נתניה)(צילום: כבאות והצלה נתניה)
אא

שריפה קשה פרצה בלילה שבין ראשון לשני בביתה של משפחת דבוש בנתניה. בשריפה נפצע אביאל בן ה-11 באורח קשה. הוא מורדם ומונשם במחלקת נשימה וכוויות, ואמו מבקשת שיתפללו לרפואתו.

השריפה פרצה כתוצאה מהתלקחות של אופניים חשמליים, ואביאל חולץ ברגע האחרון דרך החלון, לאחר שמיטתו כבר החלה להישרף.

אמו, אורלי דבוש, נפצעה אף היא בשריפה, ומאושפזת בבית החולים כשמצבה מוגדר קל. אמש (שני) סיפרה ל-ynet על פציעתו הקשה של בנה. "אביאל סובל מכוויות בכל חלקי גופו. הוא היה ממש גיבור ויצא מהמיטה הבוערת שלו, ואז חילצנו אותו מהחלון'. הייתי בבית עם שתי בנותיי שכבר התעוררו ואביאל ישן בחדרו. הפיצוץ תפס אותי בדיוק שהתכוננתי לצאת. שמעתי רעש של פיצוץ מהחדר של אביאל ומיד רצתי לשם. לא הבנתי עדיין מה קרה, לא חשבתי לרגע שזה קרה בגלל סוללת האופניים שהוא מטעין בחדר שלו. אביאל ישן עם הסוללה אתו בחדר בזמן טעינה ואז היא התחממה והתפוצצה והחדר עלה באש כשהוא במיטה שלו.

"ניסיתי לפתוח את הדלת ולהיכנס אבל לא הצלחתי", שחזרה האם. "הייתה לי תחושה רעה כי האש כבר התחילה להתפשט ויצא עשן. הגיעו שכנים לעזור לנו, הם שמעו את הרעש וראו את העשן. הבנו שאי אפשר להוציא אותו מהדלת ומיד חשבנו איך להוציא אותו מהחלון כי ראינו שכל החדר שלו כבר עולה באש וגם המיטה שלו מסביב, כשהוא בתוכה ישן. צעקתי לו 'אביאלי תתעורר. צא מהמיטה ובוא אליי לחלון, אנחנו נוציא אותך'. והוא היה גיבור ואמיץ, עבר דרך האש שהתפשטה כבר בכל החדר ויצא אלינו לחלון. משכנו אותו מהחלון כשהוא מלא כוויות והיה לו קשה לו לנשום''.

(צילום: כבאות והצלה נתניה)(צילום: כבאות והצלה נתניה)

אביאל מואשפז במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות. אמו מנסה להיאחז באופטימיות: "הרופאים אומרים שהוא יבריא בעזרת השם אבל זה ייקח זמן. בעזרת השם הוא ייצא מזה".

אורלי מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו של אביאל, ולהפסיק עם האופניים החשמליים: "צריך להפסיק עם האופניים החשמליים, עם הבטריות האלו. זו סכנת חיים וזו לא פעם ראשונה שזה קורה. צריך לאסור על הילדים להכניס את זה הביתה, ואם אפשר לבטל את זה בכלל.

אנא התפללו לרפואת אביאל בן אורלי:

ו

(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

יג

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) עַד אָנָה יְהוָה תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח עַד אָנָה תַּסְתִּיר אֶת פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי. (ג) עַד אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשִׁי יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם עַד אָנָה יָרוּם אֹיְבִי עָלָי. (ד) הַבִּיטָה עֲנֵנִי יְהוָה אֱלֹהָי הָאִירָה עֵינַי פֶּן אִישַׁן הַמָּוֶת. (ה) פֶּן יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו צָרַי יָגִילוּ כִּי אֶמּוֹט. (ו) וַאֲנִי בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי יָגֵל לִבִּי בִּישׁוּעָתֶךָ אָשִׁירָה לַיהוָה כִּי גָמַל עָלָי.

כ

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

קל

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

תגיות:נתניהשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה