שידוכים וחיפוש זוגיות

השידוך המשיך לרדוף אחריה עד... הונגריה

"הגענו למלון, התמקמנו שם, וכשבאנו לצאת ולטייל קצת נדהמנו לראות לא פחות ולא יותר את ה..."

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הורים לבן שנמצא בתקופת השידוכים סיפרו על הצעת שידוך נוספת שעלתה עבור בנם, אך למה שקרה בהמשך הם בהחלט לא ציפו.

"בננו הגיע לפרק השידוכים. ההצעות עלו וירדו, אבל החתונה עדיין לא נראתה באופק. הדבר מאוד כאב לנו, ובפרט לבננו היקר. לפני כחודשיים הציעו לבן שלנו שידוך מצוין, והעניינים התחילו להתקדם, והשניים נפגשו לכמה פגישות. אבל אז הודיעו לנו שהשידוך ירד מהפרק. הפעם הבן שלנו נשבר. החלטנו שזה הזמן לקחת אותו לאיזו חופשה קצרצרה להתאווררות.

"זה היה בתחילת חודש אייר, והחלטנו לנסוע להונגריה. כמובן שהיה זה בהיתר של רב מובהק כהוראת שעה, לצורך שחרור מהמתח והלחץ בו היה הבן נתון באותה שעה. פנינו לסוכן נסיעות והזמנו שלושה כרטיסי טיסה, לי ולאשתי ולבני, וגם חדר מיוחד במלון לשני לילות.

"הגענו למלון, התמקמנו שם, וכשבאנו לצאת ולטייל קצת נדהמנו לראות לא פחות ולא יותר את ה... ההורים והבת איתה נפגש הבן, שסירבה להמשיך בשידוך. גם הם, כך מתברר, נסעו כדי להשתחרר קצת, והחדרים שלהם היו ממש סמוך אלינו. לא צריך לתאר את אי הנעימות העצומה שהייתה לנו, במיוחד כשהתוכנית הייתה שנישאר שם במשך יומיים. אי הנעימות הייתה עלולה לגרום לכך שבמקום שהבן ישתחרר, המצב רק יוסיף לו מתח.

"התקשרנו לסוכן הנסיעות, וביקשנו ממנו למצוא לנו חדר במלון אחר, מרוחק יותר. הסוכן נענה לבקשתנו, ואכן עברנו למלון אחר. הייתה זו טרחה גדולה להעביר לשם את כל המזוודות, אבל לא הייתה לנו כל ברירה. לאחר סידור המזוודות במלון החדש, באנו לצאת לטייל, והנה שוב... לא יאומן, את מי אנחנו פוגשים שוב? את ההורים עם בתם. מסתבר שגם הם ביקשו בגלל אי הנעימות לעבור למלון אחר, ושוב 'נחתו' בדיוק סמוך אלינו. הפעם כבר לא הייתה ברירה, והתחלנו להחליף דברים עם הצד השני, והקרח התחיל להפשיר. בסופו של דבר הם החליטו שאולי בכל זאת כדאי לנסות שוב, ובמהלך היומיים הללו נשברה הצלחת שם בהונגריה, והשניים החליטו שהם רוצים להינשא זה לזו. וכל זה בא להראות לנו שכאשר שידוך צריך לצאת לפועל, הרי גם אם ניסע ו'נברח' להונגריה, השידוך ירדוף אחרינו עד שם, וגם אם נמשיך לנסות לברוח ונחליף בית מלון, גם לשם זה ימשיך לרדוף, כי הקב"ה הוא זה שמזווג זיווגים, והכול רק בידו".

מרגיש שאתה לא מסוגל להתמודד יותר? מרגיש בדידות או פחדים? הרב זמיר כהן מסביר על מלאך השמירה שיש לכל אחד מאיתנו. צפו:

 
"רק הקב"ה יכול לסובב לנו את הדברים": הרב אליהו עמר בשיעור מחזק על אמונה והשגחה פרטית:

קראו גם:

אבודים בעולם ההיכרויות? קבלו את כל הסרטונים והכתבות שיקרבו אתכם לחצי השני

תגיות:שידוךהשגחה פרטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה