חדשות בארץ

רבקה צינמן: "מתן שלי, הילד המדהים והמתוק, נרצח. זה היה פיגוע טרור"

רבקה צינמן, ששכלה את בנה מתן בן ה-6 בתאונת דרכים מחרידה, משחזרת: "הרכב האיץ בזווית חזקה אלי. זו לא היתה תאונה, זה היה פיגוע"

  • כ"ט תמוז התשפ"ב
(צילום: תיעוד מבצעי מד’’א)(צילום: תיעוד מבצעי מד’’א)
אא

רבקה צינמן, ששכלה את בנה מתן בן ה-6 בתאונת הדרכים אמש (רביעי) בכביש 60, שחזרה את האסון וטענה כי לא היתה זו תאונה, אלא פיגוע מכוון.

"הרכב ראה אותי והאיץ בזווית חזקה אליי. ניסיתי להתחמק ופשוט נכנסו בנו. תאונה מכוונת, פיגוע, רצו לפגוע בי. אני מבקשת שיפתחו בחקירה שזה היה פיגוע טרור", אמרה האם, המאושפזת בבית החולים. "הייתי בהכרה כל הזמן וראיתי בדיוק מה קרה. הבן הקטן שלי נרצח. נסעתי בכביש שהיה פנוי. זו לא היתה תאונת דרכים סתמית. ההתנגשות היתה במהירות עצומה. איבדתי את מתן שלי לטרור ערבי בכביש.

"הבן שלי שהיה לידי קיבל פגיעה רצינית בבטן ועובר ניתוח. ברוך ה' התינוק שהיה איתי ברכב לא נפגע בכלל. זה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע. ועדיין, איבדתי ילד. מתן היה הילד הכי מדהים, הכי מתוק. והוא יהיה חסר כל כך", לשון האם השכולה.

תאונת הדרכים התרחשה בכביש 60 ליד צומת מעלה לבונה, כאשר נהגת פלסטינית נסעה בפראות, עקפה קו הפרדה רצוף, ופגעה חזיתית במכונית שבה נסעה משפחת צינמן. התוצאות קטלניות ביותר: מתן בן ה-6 נהרג, חודש לפני שהתחיל כיתה א'. אמו פונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, ומצבה מוגדר קל. אחותו בת ה-12 נפצעה באורח קשה עם פגיעה רב מערכתית, אחיו בן ה-10 נפצע באורח בינוני, והתינוק כבן חצי שנה נפצע באורח קל.

הערב בשעה 19:30 תתקיים הפגנת מחאה בצמתים לאורך כביש 60. תושבי בנימין ימחו על חוסר האכיפה נגד הערבים, וידרשו האצת פיתוח של תשתיות הכבישים. ההפגנות תהיינה בצמתים: צומת מעבר מכמש, צומת גבעת אסף, צומת עפרה, צומת שילה, צומת מעלה לבונה צפון.  

הלווייתו של מתן תתקיים בשעה 16:30 בהר המנוחות גבעת שאול בירושלים.

תגיות:תאונת דרכיםפיגוע טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה