חדשות בארץ

הנדל ושקד ירוצו יחד: "נביא רוח חדשה לישראל"

יועז הנדל וצבי האוזר ישתלבו ברשימה בהובלת איילת שקד, ושתי המפלגות יבחרו לעצמן שם חדש

  • כ"ח תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איילת שקד ויועז הנדל צפויים להכריז הערב (רביעי) ב-19:00 על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25. במהלך הלילה נפגשו צוותי המשא ומתן של מפלגות ימינה ודרך ארץ, והשיגו הסכמה על מרבית ההסכמים. הצוותים קבעו להיפגש שוב במהלך היום, וציינו כי הם קרובים לחתימה.

שקד והנדל מסרו: "אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לסגור קצוות בהקדם על מנת שנוכל להביא רוח חדשה לישראל".

על פי ההערכות, יועז הנדל וצבי האוזר ישתלבו ברשימה בהובלת איילת שקד. שתי המפלגות יבחרו לעצמן שם חדש. על פי הדיווחים, הנדל קיבל מנגנון קבלת החלטות משותף בסיעה החדשה.

דילמה קשה עמדה בין שקד להנדל סביב נושא הישיבה תחת נתניהו. על פי הדיווח בכאן רשת ב' שקד רצתה להודיע שהשאיפה היא להקים ממשלת ימין והסכמה לישיבה תחת נתניהו. הנדל, לעומתה, רצה שהמטרה תהיה הקמת ממשלת אחדות ופסילה של ישיבה תחת נתניהו.

בסופו של דבר התפשרו הצדדים: שקד ויתרה על ממשלת ימין צרה, והנדל ויתר על פסילה של נתניהו. השניים יריצו את מפלגתם החדשה תחת מסר הטוען שרק המפלגה שלהם מסוגלת להיות הגשר שיחבר בין הליכוד של נתניהו לבין לפיד וגנץ, מה שיאפשר הקמת ממשלת אחדות.

במקום הראשון ברשימה תעמוד יו"ר ימינה שרת הפנים איילת שקד, ואחריה יו"ר דרך ארץ שר התקשורת יועז הנדל. במקום השלישי סגן השר אביר קארה מימינה ובמקום הרביעי ח"כ צבי האוזר מדרך ארץ ואחריה שירלי פינטו מימינה.

תגיות:איילת שקדיועז הנדלצבי האוזרבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה