חדשות בעולם

עשה את הלא יאומן: שליח פיצה הציל 5 ילדים מבית בוער בלהבות

שליח פיצה בן 25 בלבד מאינדיאנה ראה בית בוער באש, העיר את הילדים מהשינה והוציא אותם החוצה. לאחר מכן נכנס לתוך הבניין הבוער, והוציא ילדה נוספת מהחלון בקומה השניה

  • כ"ז תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ניקולס בוסטיץ’, שליח פיצה בן 25 ממדינת אינדיאנה, הצליח להציל 5 ילדים ובני נוער, שהיו לכודים בבית שעלה בלהבות.

בשיחה לרשת NBC סיפר הגיבור על הדרמה: הוא נסע באחת השכונות של העיר לפייט כשנתקל בבית עולה בלהבות. הוא עצר את רכבו, והתקרב לוודא שהבית ריק. לתדהמתו גילה 4 ילדים ישנים. הוא העיר את הילדים ובני הנוער, שגילם נע בין שנה ל-18, וסייע להם להימלט החוצה.

בהיותם בחוץ, סיפר אחד הנערים לניקולס שאחותם בת ה-6 נותרה בבית. ניקולס לא היסס. הוא נכנס אל הבניין הבוער, ומצא את הילדה. יחד עימה זינק מהחלון בקומה השניה ורץ הישר ללוחמי האש שבינתיים הגיעו לזירה. בתיעוד ממצלמת האפוד של הכבאי נשמע ניקולס אומר ללוחם האש: "בבקשה תגידו לי שהילדה בסדר". עוד נראה בתיעוד כי אחד השוטרים במקום פונה אליו ואומר: "עשית עובדה טובה, בחור".

ניקולס תיאר את הרגע בו קפץ מהחלון עם הילדה: "כל מה שחשבתי עליו באותו רגע זה 'שאלוקים יהיה איתנו'", אמר.

"אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר", הוסיף ניקולס. "אם הייתי חייב לעשות את זה שוב, הייתי עושה את זה שוב. הייתי מודע היטב לסכנות, בפעם הראשונה שנכנסתי ובפעם השנייה. אבל לא הייתה לי ברירה. כל שנייה הייתה חשובה".

ניקולס עצמו אושפז בבית החולים כשהוא סובל משאיפת עשן, דימום מאסיבי ושבר בזרועו – ואושפז בבית החולים. בת ה-6 שניצלה ברגע האחרון אושפזה כשמצבה מוגדר יציב.

 

תגיות:הצלהפיצהשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה