חדשות יהדות

הרב יגאל כהן על יובל דיין: "היא גיבורה, ואנחנו צריכים לעודד ולחזק אותה"

הרב יגאל כהן מצטרף לחיזוק והתמיכה בזמרת יובל דיין, שברוך השם זכתה לעשות קידוש שם שמיים גדול - כאשר סירבה בנימוס ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. מי פרסם תגובה לגנותה, ואיך הגיבה יובל?

אא

הרב יגאל כהן מצטרף לחיזוק והתמיכה בזמרת יובל דיין, שברוך השם זכתה לעשות קידוש שם שמיים גדול - כאשר סירבה בנימוס ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. 

כידוע, יובל דיין התחזקה ברוחניותה לפני כחמש שנים, והיא מגדירה עצמה היום כחוזרת בתשובה שמתפללת מדי יום ביומו, שומרת שבת וכשרות ומקפידה אף ללכת לשיעורי תורה. 

"היא גיבורה ברוך השם", אמר הרב יגאל בשיעורו הקבוע. "זה לא בנאדם פשוט, והיא לא לחצה לו יד - זה באמת באמת מראה על אישיות, אז צריך לעודד אותה ולחזק אותה".

לאחר מכן ציין הרב את העובדה שביידן בעצמו התרשם מצעדה זה, ואף שיבח את יובל דיין באומרו שאפילו שגריר ארצות הברית בישראל, ריצ'רד ניידס, אמר שביידן העריץ את העובדה שיובל נשארה נאמנה לאמונתה ולדתה. 

את הדברים אמר הרב כהן על רקע הסערה שנוצרה סביב הצעד האמיץ שלה, כשלצד הפרגון והתמיכה מחד - רבים יצאו כנגדה, ולא התביישו לפרסם דברים לגנותה. כך למשל פרסם איש התקשורת רפי קישון פוסט ברשתות החברתיות, ובו כתב את התגובה הצינית הבאה: "עכשיו תיכף – בערוץ 13 – רב ידבר על פרשת יובל דיין! מעניין מה הוא יאמר?".

אך דיין מצדה לא נשארה חייבת לפוסט, וכתבה לו בתגובה כך: "תגיד, משעמם לך בחיים? אדמו"ר פסק לי לעשות כמו שפעלתי. למה לך להשתמש בכוח שקיבלת במדיה, כדי להוסיף שנאה בעם ישראל? מה נסגר איתנו?", הזדעקה. 

בתגובה השיב לה קישון כך: "נראה לי שנפלה אצלכם טעות קטנה: 1- אני לא הבעלים של ערוץ 13! 2 – אני לא אמנון לוי! 3 – אני לא רב! אין לי אחריות על מה שהם משדרים. אני לא הבעתי שום דעה בפוסט הזה. נא לקרוא שוב את הפוסט מההתחלה ועד הסוף – ולא להפיץ סתם שנאה נגדי – בגלל דברים שאחרים אומרים".

תגיות:יובל דייןהרב יגאל כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה