חדשות בארץ

"חשש כבד": האם מירב מיכאלי השתמשה בכספי ציבור על מנת לקדם קמפיין פוליטי?

התנועה לאיכות השלטון מבקשת לקבל פרטים על הקמפיין של משרד התחבורה לקידום רפורמת "דרך שווה", וזאת בשל הדמיון החיצוני הרב בינו לבין הקמפיין שניהלה מירב מיכאלי לראשות מפלגת העבודה

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

האם יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מירב מיכאלי, עשתה שימוש בכספי ציבור על מנת לקדם קמפיין פוליטי של מפלגתה?

התנועה לאיכות השלטון ביקשה אתמול (שלישי) ממשרד התחבורה מידע על הקמפיין הפרסומי של רפורמת "דרך שווה", אותה מקדמת מיכאלי. לדברי התנועה, קיים דמיון חיצוני רב בין הקמפיין אותו ניהלה מיכאלי לראשות מפלגת העבודה לבין הקמפיין של רפורמת "דרך שווה".

את הדברים חשף העיתונאי יניר קוזין, שהצביע בחשבון הטוויטר שלו על הדמיון בין הקמפיין שניהלה מיכאלי לראשות מפלגת העבודה לבין הקמפיין של משרד התחבורה לקידום הרפורמה.

בדיקה ראשונית באתר לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מצביעה על כך שנראה שקמפיין "דרך שווה" לא תוכנן, נוצר ופורסם דרך הלפ"מ. לאור זאת, דרשה התנועה לאיכות השלטון לקבל מידע על פרטי החוזה שנערך עם משרד הפרסום המוביל את הקמפיין ומשך ההתקשרות עמו, וכן על דרישות משרד התחבורה לקמפיין – מבחינה לשונית, תוכנית ועיצובית.

נוסף על כך, התנועה ביקשה לקבל את טיוטות הפרסומים השונים בתהליך העבודה על הקמפיין, לרבות סרטונים, מצגות, כרזות, ואתר אינטרנט, בין אם הוצעו על ידי הגוף שמוביל את הקמפיין ובין אם עוצבו כגרסה ראשונית על ידי משרד התחבורה.

עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון, מסר: "עולה כאן חשש כבד שמא יושבת ראש מפלגת העבודה, השרה מיכאלי, עשתה שימוש בכספי ציבור על מנת לקדם קמפיין פוליטי של מפלגתה. ככל שהדברים יאומתו, מדובר בהפרה חמורה של דיני הבחירות, ובשימוש אסור בכספי ציבור".

תגיות:קמפייןמפלגת העבודהמירב מיכאליבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה