חדשות בארץ

הסתה פרועה בתיכון: מחבלים רוצחים יהודים לקול תרועות הקהל

במופע הסיום של בית הספר הפלסטיני במזרח ירושלים, התחפשו התלמידים למחבלים שמחזיקים בנשקים ורוצחים יהודים ושוטרים ישראלים. הקהל, שכלל הורים ומורים, הריע בצהלה

  • כ"א תמוז התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום עיסאם רימאווי / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום עיסאם רימאווי / פלאש 90)
אא

הצגת סיום מזעזעת בבית ספר התיכון בענאתא שבמזרח ירושלים: אמש (שלישי) נחשף בחדשות 13, כי תלמידי התיכון הפלסטיני העלו מופע מביש, בו התחפשו התלמידים למחבלים שמחזיקים בנשקים ורוצחים יהודים ושוטרים ישראלים. הקהל, שכלל הורים ומורים, הריע בצהלה.

יוסי אלי, כתב חדשות 13, חשף את הדברים בעמוד הטוויטר שלו: "הסתה פרועה ביותר בבית ספר בענאתא שבמזרח ירושלים: מופע סיום של תלמידים, התחפשו ליהודים ושוטרים ישראלים שפוגעים במסגד אל-אקצא ואז באים שהידים מחבלים, רוצחים שוטרים לקול צהלה של הקהל - הורים ומורים. מזעזע". יצוין כי חלק מתלמידי בית הספר הינם בעלי תעודת זהות כחולה.

גולשים ברשת העלו את החשד, כי הנער שמחופש ליהודי התחפש בכוונה לדמות שנראית כמו יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר.

בן גביר מסר בתגובה: "אסור לעבור בשתיקה על ההסתה הפרועה בבית הספר, זה מתחיל בהסתה ועלול להיגמר ברצח. צריך למצות את הדין עם המסיתים תומכי הטרור. אני מצפה לפעול עוד הלילה ולעצור את המסיתים".

משרד החינוך התנער מכל קשר אל בית הספר, ומסר בתגובה: "בהמשך לפרסום על החינוך לטרור ורצח שמנהיג בית הספר תיכון לבנים ענאתא, מבהירים במשרד החינוך כי בית הספר מצוי באחריותה המלאה של הרשות הפלסטינית. למשרד החינוך אין כל קשר אליו, ויחד עם זאת הביע צער על כך שבית הספר מגדל את תלמידיו על ברכי הסתה, שנאה וטרור, במקום להעניק להם חינוך אמיתי. המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא".

תגיות:הצגהתיכוןמחבליםהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה