חדשות בארץ

חוזרת לפוליטיקה: זהבה גלאון תתמודד מול יאיר גולן על ראשות מרצ

יו"ר מרצ לשעבר הודיעה על חזרתה לחיים הפוליטיים ועל התמודדותה לראשות המפלגה מול יאיר גולן. ח"כ מוסי רז: "תומך בה בכל לבי"

גולן, בעיגול גלאון (צילומים: תומר נויברג ואבשלום ששוני, פלאש 90)גולן, בעיגול גלאון (צילומים: תומר נויברג ואבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 16:42)

יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, הודיעה אחר הצהריים (שלישי) על חזרתה לחיים הפוליטיים מהם פרשה לפני כארבע שנים.

"מרצ חוזרת, אני חוזרת", אמרה גלאון בסרטון קצר שפרסמה ברשת. גלאון תתמודד על ראשות המפלגה מול סגן שרת הכלכלה, חבר הכנסת יאיר גולן. כזכור, היו"ר המכהן, חבר הכנסת ניצן הורוביץ, הודיע בשבוע שעבר כי לא יתמודד שוב על התפקיד.

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ הגיב על הודעתה של גלאון: "שמח על החלטתה של חברתי זהבה גלאון להתמודד לראשות מרצ. גלאון נאמנה לערכים, ישרה, שנונה ומנוסה, היא הכפילה בעבר את כוחה של מרצ ואני מאמין שביכולתה לחזק את מרצ שנית. תומך בה בכל ליבי".

יו"ר סיעת מרצ, חברת הכנסת מיכל רוזין, הביעה אף היא את תמיכתה בגלאון: "החלטתה של חברתי זהבה ⁩גלאון להתמודד על ראשות המפלגה היא המצפן שנחוץ למרצ בעת הזו. ‏אני מאמינה שהיא תדע להוביל את מרצ בבטחה לקואליציה ולממשלה הבאה, תוך שמירה על הערכים והאידיאולוגיה של מרצ. ‏הדמוקרטיה במרצ אינה מס שפתיים, וכולנו יחד יכולים ויכולות לבנות את ההנהגה הבאה".

גלאון כיהנה כחברת כנסת מטעם מרצ החל מ-1999. בשנת 2012 היא נבחרה לראשות המפלגה. באוקטובר 2017 היא התפטרה מהכנסת, וכעבור ארבעה חודשים הודיעה על פרישתה מהמרוץ לראשות מרצ ועל פרישתה מהחיים הפוליטיים.

תגיות:זהבה גלאוןמרצבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה