חדשות כלכלה

ההרשמה להגרלת "דירה בהנחה" הסתיימה. ההגרלה הבאה - בעוד 3 חודשים

בחודש הבא יפורסמו התוצאות להגרלת "דירה בהנחה". ההגרלה הבאה תתקיים באוקטובר, והחל מהיום ניתן להירשם לזכאות להגרלה

  • כ' תמוז התשפ"ב
(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)
אא

היום (שלישי) תיפתח מחדש ההרשמה להנפקת אישור זכאות להגרלה הבאה של תוכנית "דירה בהנחה". ההרשמה להגרלה הבאה, השלישית בסדרה, תתקיים במהלך חודש אוקטובר.

ההרשמה להגרלה השנייה של תוכנית "דירה בהנחה" הסתיימה אתמול, לאחר ש-112,000 משקי בית נרשמו להגרלות של כ-5,500 דירות ב-25 יישובים ברחבי הארץ, ביניהם: ירושלים, בית שמש, חיפה, אילת, אלעד, אשדוד ועוד. הזוכים בהגרלות יקבלו הודעה על כך במהלך חודש אוגוסט. בהגרלה הראשונה זכו מעל 10,000 משקי בית בדירה בהנחה.

זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון, אמר: "כפי שהבטחנו, אנו ממשיכים לאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירות במחירים סבירים. עד סוף השנה, נגריל 30 אלף דירות ובשנה הבאה עוד 45 אלף דירות. כשהתחלנו את 'דירה בהנחה', היו 120 אלף זכאים לדירה ועד סוף שנת 2023, 75 אלף מהם יזכו בדירה. בנוסף, העברנו על אף התנגדות עזה של הקבלנים  את חוק המכר שיחסוך לזוגות עוד 100-150 אלף שקלים במדד תשומות הבנייה ואנו ממשיכים להגדיל משמעותית את היצע השיווקים גם לדיור להשכרה לטווח ארוך על מנת לאפשר למחוסרי הדירות והזוגות הצעירים קורת גג ראויה ובמחיר סביר".

ההגרלה נערכת במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת ההגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה.

תגיות:הגרלהדירה בהנחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה