הכירו את עמדת התפילין החדשה, שבקרוב תהפוך לחלק אינטגרלי מהרחוב הישראלי: דוכני התפילין ימותגו ויעוצבו בעיצוב אומנותי של תפילין, המתאימים להצבה בעסקים ובמקומות ציבוריים.

היוזמה המקורית נולדה ביוזמת "השגרירים" של צעירי חב"ד, המופקד על רתימת מגוון מעגלים של גברים ונשים מכל גווני הקשת הישראלית למבצעי היהדות של חב"ד במעגל השנה.

הדוכנים המעוצבים מכילים בתוכם תא אחסון פנימי, מקום להנחת תפילין, קופת צדקה, ומעמד לקריאת שמע.

יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, הסביר: "העמדות האומנותיות הן בבחינת יין ישן בכלי חדש. מתיחת הפנים של דוכני התפילין בוודאי תביא להתעוררות מחודשת ולרענון של המבצע, שזיכה עד היום מליוני יהודים בהנחת תפילין".

כזכור, הדוכנים הראשונים החלו לצוץ בתקופת מלחמת 'ששת הימים', אז הורה הרבי מליובאוויטש לחסידיו לצאת לרחובות הערים ולזכות יהודים בהנחת תפילין.

"מבצע תפילין", זה שם הקוד שניתן למבצע, שהפך בתוך זמן קצר לאחד מסימני ההיכר של זיכוי הרבים ברחובה של עיר. הדוכנים הללו פרחו והשתכללו ברבות השנים, כשהפכו לניידים ומותאמים לתנאי הרחוב. בשנים האחרונות החלו להופיע דוכנים של קבע גם בעסקים ובמרכזי קניות, על ידי מעסיקים, המעוניינים לזכות את עובדיהם ואת אורחיהם בהנחת התפילין.

במחלקת "וקשרתם" של הידברות מספרים בהתרגשות איך מיזם התפילין צבר תאוצה: "זה התחיל כמיזם נקודתי. בשנה האחרונה הוקמו כמה עמדות להנחת תפילין להגברת החיבור בין עם ישראל לאבינו שבשמיים. מהר מאוד הבנו שהלב של העם אמר את דברו, והציבור נקשר לתפילין באהבה".  

התאוצה המטאורית במספרים: כיום, קיימות כ-600 עמדות להנחת תפילין ב-60 ערים ברחבי הארץ, ועוד כ- 250 עמדות בדרך למקומות מרכזיים נוספים. בחשבון פשוט: מדי יום מתקיימות כ-6,000 הנחות תפילין שכאלה, שהן 36,000 הנחות תפילין בחודש!  

עם הצלחה מטאורית שכזו – אין מצב שתישארו בחוץ: קחו חלק במיזם. רכשו זכויות להצלחה, לרפואה או להבדיל להנצחת יקירכם – למען אחינו שעדיין לא זכו להניח תפילין. היו שותפים לאהבת חינם. התקשרו 073-3333-343