חדשות בארץ

האוזר והנדל דורשים: מקומות 2 ו-4 במפלגת ימינה. זו התשובה של שקד

מגעים בין יועז הנדל וצבי האוזר לאיילת שקד לגבי איחוד עם מפלגת ימינה. אם הצדדים יגיעו להסכמות, שקד תדרוש שהנדל והאוזר ייטמעו בתוך ימינה ללא אפשרות להתפלג

  • י"ד תמוז התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

איחודים נוספים? יועז הנדל וצבי האוזר, ממפלגת 'דרך ארץ', במגעים לאיחוד עם מפלגת ימינה, בראשותה של איילת שקד – כך דווח בישראל היום. הנדל דורש משקד מקומות גבוהים ברשימה, שותפות בהנהגה, ומנגנון קבלת החלטות משותפת. הצדדים אומרים כי הפערים ניתנים לגישור.

על פי הדיווח בכאן רשת ב', הנדל והאוזר דורשים את מקומות 2 ו-4. אם הצדדים יגיעו להסכמות, שקד תדרוש בתמורה לאיחוד שלאחר הבחירות הנדל והאוזר יפרקו את המפלגה שלהם, וישתלבו לחלוטין בתוך מפלגת ימינה.

שקד התייחסה לאיחודים הקודמים של הנדל והאוזר, ואמרה: "לא חוזרים על אותה טעות ארבע פעמים. לא נאפשר בחירות שישיות ונמנע בכל מחיר מערכת בחירות נוספת". שקד רומזת בדבריה על כך שתדרוש מהנדל והאוזר לשבת תחת ממשלת נתניהו.

"אני עושה הכל כדי שיהיו חיבורים, ובקרוב יהיו חדשות גדולות", אמר אתמול שר התקשורת יועז הנדל. "פוליטיקה היא מקצוע קשוח. חמש מערכות בחירות בשלוש וחצי שנים זה לא נורמלי, ולא מסייע לקידום דבר. המדינה הזאת צריכה יציבות. נמאס מסבבי בחירות אין סופיים". 

תגיות:יועז הנדלימינהצבי האוזרבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה