חדשות בארץ

שיקלי התפטר מהכנסת, צפוי לקבל שיריון בליכוד

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהוכרז כפורש מסיעת ימינה, התפטר מהכנסת במסגרת הפשרה שהציע בית המשפט המחוזי. הוא צפוי להתמודד בבחירות הבאות לכנסת ברשימת הליכוד

שיקלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)שיקלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיש היום (שלישי) ליו"ר הכנסת מיקי לוי את התפטרותו מהכנסת ה-24, וזאת במסגרת הפשרה שהציע בית המשפט המחוזי בירושלים. בעקבות פרישתו של שיקלי, יחזור לכנסת יום טוב כלפון, שכיהן עד לא מכבר כחבר כנסת במסגרת החוק הנורבגי אולם כהונתו הופסקה בעקבות חזרתו של מתן כהנא.

בהתאם להצעת בית המשפט, שיקלי משך את הערעור שהגיש על הפרשתו מסיעת ימינה. התפטרותו מהכנסת נועדה לאפשר את ביטול הסנקציות החלות על חבר כנסת שהוכרז כפורש, ועל כן יוכל להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת גם במסגרת מפלגה קיימת. כל זאת בכפוף לאישורו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית.

במידה ויאושר לשיקלי לרוץ במסגרת מפלגה קיימת, הוא צפוי להצטרף לליכוד ולקבל שיריון ברשימה מטעמו של יו"ר התנועה בנימין נתניהו. אתמול דווח, כי ועדת החוקה של הליכוד אישרה אתמול לנתניהו להכניס לרשימה חמישה שריונים במקומות ה-14, 16, 28, 37 ו-43.

על פי ההערכות, בנוסף לשיקלי נתניהו צפוי לשריין את חברת הכנסת עידית סילמן ואת תא"ל (במיל') גל הירש. שמות נוספים שמוזכרים כמועמדים לשיריון בליכוד הם בועז ביסמוט, לשעבר עורך העיתון "ישראל היום", ורון דרמר, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית.

תגיות:הליכודעמיחי שיקליבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה