חדשות בארץ

האם גנץ וסער לקראת התרסקות? זו הערכתו של עמית סגל

"סער וגנץ מנסים להשתחרר מלפיתת החנק של לפיד", מסביר הפרשן הפוליטי עמית סגל. "אם הם יצליחו – ראשות הממשלה של גנץ היא בהחלט על הפרק. אך זו גם יכולה להיות התרסקות של ממש"

  • י"ב תמוז התשפ"ב
(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס הבוקר (שני) לאיחוד הרשימות של כחול לבן ותקווה חדשה. בראיון שהעניק ל-103FM אמר סגל: "אתמול הייתה הכנה לאירוע מכונן. אני לא יודע איך זה ייגמר בסוף. היה ניסיון להטות את כיוון המים של מערכת הבחירות. היא דהרה לכיוון שמוכר לנו – שני מחנות עם שני ראשי חץ. מצד אחד השאלה אם לנתניהו יש 61, ומצד שני לפיד כראש ממשלה".

סגל הסביר כי "מה שמנסים סער וגנץ לעשות, זה להשתחרר מלפיתת החנק של לפיד ובעצם להגיד לנתניהו זה לא או אתה או לפיד, כי אנחנו פה.

"אם הם מצליחים, אז ראשות הממשלה של גנץ היא בהחלט על הפרק", המשיך סגל, "אם הם מתרסקים זו יכולה להיות התרסקות של ממש".

הבוקר התייחס ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) לאיחוד בין גנץ לסער. "זה קצת הזוי בעיניי שגנץ הציל את סער מלהתרסק מתחת לאחוז החסימה". לדבריו, האיחוד מבורך לימין. "האיחוד הזה מצוין בשבילנו, סער יכרסם בתוצאה של האיחוד הזה", הוסיף קרעי.

"יש לנו עוד חודשיים עד הגשת הרשימות ויותר משלושה עד הבחירות. להערכתי זה יצטמצם לממדים של גנץ לפני האיחוד הזה, בערך 11־10 מנדטים. מי שייהנה מזה או גוש הימין או אנשים שישבו בבית", לשון קרעי. "הם מנסים להסתיר את זה שהממשלה היחידה שלהם זה לשבת עם רע"ם והמשותפת. אין להם שום דרך אחרת לעשות את זה, אחרת גנץ היה בא ומקים ממשלה עכשיו ולא היה גורר אותנו לבחירות".

תגיות:גדעון סערבני גנץעמית סגלבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה