חדשות בארץ

שיקלי הגיב על ניצחונו המוחץ, וזה הפסוק שבחר לצטט

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב על החלטת בית המשפט המחוזי: "השגנו הישג מאוד משמעותי. מי שרצה להכריז עליי כפורש נמצא בבית"

  • י"א תמוז התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב הערב (ראשון) על החלטת בית המשפט המחוזי, המאפשרת לו להתפטר מהכנסת ולהתמודד בבחירות הבאות במפלגה קיימת. בסרטון שהפיץ אמר שיקלי: "אנחנו מסיימים יום משמעותי מאוד ותהליך ארוך שבסופו של דבר השגנו בו הישג מאוד מאוד משמעותי".

"בסופו של דבר מי שרצה להכריז עלי פורש רק משום שהתחייבתי לעמוד בהבטחות שלנו לציבור הבוחרים - מצא את עצמו בבית", הוסיף שיקלי, "המסר הוא לכל שליח ציבור, לך עם מה שהבטחת לבוחר. בסוף האמת תנצח".

שיקלי הודיע כי בחר להתפטר, על מנת שיוכל להתמודד בכנסת הבאה במפלגה קיימת. "אני בלב שקט מתפטר למעשה מהכנסת על מנת להבטיח את מקומי בכנסת הבאה כדי שאמשיך לשרת את עם ישראל ואת המחנה הלאומי. בימים הקרובים אפרסם הצהרה איך הדבר הזה יהיה ובאיזה פורמט בדיוק, נעשה את זה שיהיה חכם כדי שנמקסם את הכוח של המחנה הלאומי".

שיקלי סיים את דבריו בציטוט מפרשת השבוע, פרשת בלק: "בשבת קראנו את פרשת 'בלק' שבה ניסיונות לקלל התהפכו ויצאו לברכה. וזה בדיוק מה שקרה פה, הניסיונות להכשיל אותי רק חיזקו אותי".

בליכוד, כזכור, קידמו בברכה את הצטרפותו הצפויה של שיקלי לשורות המפלגה. חבר הכנסת מיקי זוהר כי "שיקלי חייב להיות בליכוד. מגיע לו". חבר הכנסת יואב קיש כתב: "ברוך הבא, שיקלי". חברת הכנסת קטי שטרית כתבה: "מחכים לך בליכוד!".

תגיות:נפתלי בנטהליכודעמיחי שיקליבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה