חדשות בארץ

החרדה לופתת: למשטרה אין כל קצה חוט בעניינו של מוישי קליינרמן

מוישי קליינרמן נעדר יותר מ-100 ימים. רב המשטרה אמר הבוקר כי למשטרה אין כל קצה חוט, ואין כל הערכה היכן הוא ומה קרה לו

  • ח' תמוז התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

החרדה עצומה: רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו אמר הבוקר (חמישי) כי למשטרת ישראל אין כל קצה חוט אודות מקום הימצאו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 שנעדר יותר מ-100 ימים.

בראיון שהעניק ל'כיכר השבת' אמר רב המשטרה: "מוישי הוא הילד של כולנו. אני אומר את זה בכל מקום, וזה לא סתם, זו אמירה אמיתית. מפקד התחנה וקצין האג"מ היו בקשר עם המשפחה כמעט מהיום הראשון שהמשפחה התלוננה על כך שמוישי נעדר.

הרב השווה את פרשת היעלמותו של מוישי לפרשת היעלמותה של ספיר נחום ז"ל. "ההבדל הוא גדול. ספיר נחום היה קצה חוט, היה מידעים. ידעו איפה לחפש. זה לא סתם שהיה שונה. אצל מוישי לצערנו הרב אין אפילו קצה חוט".

"אין לנו שום הערכה מה קרה שם", הוסיף הרב. "לצערנו הרב אנחנו לא יודעים מה קרה שם. אנחנו יודעים מה קרה עד הרגע שהוא נעלם, מה קרה מעבר לזה אנחנו לא יודעים. מחפשים כל מיני כיוונים מודיעיניים וגם יש חיפושים על הר מירון בהתאם לכל מיני ידיעות שיש לנו".

הרב הדגיש כי הנחת העבודה של המשטרה היא שמוישי בחיים. "הנחת העבודה של המשטרה היא שמוישי בחיים ואנחנו מקווים שבע"ה יהיה לנו לפחות כיוון לחיפוש", אמר הרב. "כל מידע שמגיע למשטרה היא מטפלת בו ברמה הכי גבוהה שיכול להיות. אנחנו בודקים את הכל. מקווה שנשמע בשורות טובות".

 
תגיות:נעדרמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה