חדשות בארץ

פרש מהפוליטיקה? בנט מעורב בקמפיין של ימינה ומייעץ לשקד

נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר, אמנם לא ירוץ בבחירות הקרובות, אך עדיין מעורב מאוד בקמפיין המפלגה ובתפעולה

  • ח' תמוז התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט אמנם הודיע כי לא ירוץ בבחירות הקרובות, אך כעת מתברר שהוא מעורב מאוד בכל הקשור לקמפיין של מפלגת ימינה - כך דווח הבוקר (חמישי) ב'כאן חדשות'. 

על פי הדיווח, בנט גם מייעץ לאיילת שקד, שירשה אותו בראשות המפלגה, לגבי תפעול המפלגה. עדיין לא סוכם האם בנט עצמו ייטול חלק בקמפיין הבחירות, והאם יהיה חלק מהמערך שיפעל עבור הצלחתה של ימינה בבחירות הקרובות.

במפלגת ימינה אישרו את מעורבתו של בנט מאחורי הקלעים של התהליכים, אך בסביבתו של בנט הכחישו את הדברים, והודיעו: "בנט החליט שלא יתמודד בבחירות ואין בכוונתו לקחת חלק בקמפיין כלשהו".

אתמול (רביעי) התייחסה שקד לקיטוב הפוליטי בעם. בנאום שנשאה, אמרה כי "במצב הפוליטי בישראל אנו עלולים להגיע למצב של קיטוב שעלול לפגוע בישראל. אנחנו מתגייסים ביחד, ואסור לנו לחוות קיטוב ופילוג. ואני שואלת – האם נצליח להעלות ריקוד אחד שבו כולם משתתפים? אני מאמינה שיש דרכים שבהם ניתן לאחד, לחבר – ושנהיה כולם ביחד.

שרת הפנים רמזה על הכיוון שבה תנקוט בקמפיין הבחירות הקרוב. "אני מאמינה שגם אתם חושבים שנקעה נפשנו מכל סבבי הבחירות, ולא צריך להגיע למצב שחצי מהעם מרגיש שגנבו לו את המדינה – כולם צריכים לעבוד ביחד" הבהירה שקד. יריבים פוליטיים הם לא אויבים, ואני אומרת לכולם – בוא נעבוד ביחד. אני מאמינה שיחד אפשר להקים ממשלה חזקה שתעסוק בעשייה, ובאמת רוצה לשאת תפילה שממשלת ישראל, לא ממשלה איזה ממשלה תקום – תוכל להתנהל כלהקת מחול ולא להקת זאבים".

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקדימינהבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה