חדשות בארץ

דמעות על מוישי: משפחת קליינרמן התפללה בציון הרשב"י במירון

בני משפחתו של מוישי קליינרמן הגיעו לקבר הרשב"י במירון והתפללו לישועה מהירה. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי קיים הערכת מצב שעסקה במאמצים המשטרתיים לאיתורו של מוישי: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו. נקודת המוצא היא שהוא בחיים"

  • ז' תמוז התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אמו ואחיותיו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 שנעדר מזה 102 ימים, הגיעו היום (רביעי) לקבר הרשב"י במירון, המקום האחרון בו נראה מוישי, והתפללו בדמעות על הציון לישועה מהירה.

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי קיים היום בתחנת מעלה אדומים הערכת מצב שעסקה במאמצים המשטרתיים לאיתורו של מוישי.

בהערכת המצב השתתפו מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי; ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום; ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים. המפכ"ל קיבל סקירה רחבה על פעילות המשטרה ברובד החקירתי והמבצעי למציאתו של קליינרמן.

"אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא", אמר שבתאי בהערכת המצב. "משטרת ישראל, כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

"זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם הדיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא", הוסיף המפכ"ל. "בהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים, ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל".

תגיות:נעדרקובי שבתאימוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה