חדשות בארץ

האם מוישי קליינרמן נחטף? "מדאיג ברמות שאי אפשר לתאר"

"התיק הזה הפך להיות ממוישי הפרטי שלי - למוישי של עם ישראל". 100 יום להיעדרותו של מוישי קליינרמן

  • ה' תמוז התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

גיטי קליינרמן, אמו של הנער הנעדר מוישי קליינרמן, מעריכה כי בנה נחטף. בראיון לרשת ב' אמרה: "מדובר על 100 יום בהם אין לנו שום קצה חוט, זה מדאיג ברמות שאי אפשר לתאר. לדעתי הוא נחטף".

לפני 100 ימים נראה קליינרמן בן ה-16 באזור מירון, ומאז נעלמו עקבותיו. ביום רביעי האחרון חלה התפתחות בחקירה, ומספר חשודים נעצרו. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה. "קיבלנו איזו שהיא הודעה שמשהו התחדש בתיק, לא מעבר לזה", אמרה האם בסוף השבוע שעבר. "אין הוכחות. מבחינתי אני לא יודעת כלום. סיפרו מה קרה ביומיים האחרונים ומה ההתפתחות, אך זה לא רלוונטי כי עדיין אין לנו שחור לבן".

לדבריה, המידע החדש שקיבלה המשפחה לא פיזר עדיין את הערפל סביב התעלומה: "זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ ולדפיקות לב מואצות. כל הזמן זה ציפיות ואכזבות. אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב".

האם, שקבלה על התעלמותם של הרשויות מהפרשה, ציינה כי היא חשה בשינוי משמעותי. "אני חושבת שכל הכוחות הטובים ביותר במשטרת ישראל מגויסים לתיק של מוישי, ותודתי על כך. אני חושבת שהתקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה, שאי אפשר להזניח חיים של אדם, ילד בן 16 וחצי שנעלם. 80 יום לא התייחסו לזה בכלל, כאילו מדובר בחפץ. אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שלא היו מספיק אינטרסים, לא היה מספיק כוח של ציבור. התיק הזה הפך להיות ממוישי הפרטי שלי - למוישי של עם ישראל".

"אני אומרת שיש לנו אבא חזק בשמיים שמנהל אותנו ומשגיח עלינו כל רגע, והוא באמת כל יכול. ברגע שהוא ירצה - זה קורה עכשיו. שכולם ימשיכו להתפלל על אברהם משה בן גיטל שיחזור הביתה בריא ושלם. נמשיך להיות ערניים ולהתחזק, ובעזרת השם לסוף האופטימי והשמח בתקווה גדולה", סיכמה האם המודאגת. 

במשטרה ממשיכים לבקש את עזרת הציבור באיתורו של הנער, שנראה בפעם האחרונה במירון, ומאז אבדו עקבותיו. תיאורו: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

אנא העתירו תפילה למען חזרתו בשלום בקרוב ממש, בריא בגוף ונפש: אברהם משה בן גיטל.
תגיות:נעדרמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה