חדשות בארץ

מושך זמן | מתן כהנא: בימים הקרובים לא אתפצל מימינה

ח"כ מתן כהנא נפגש עם יו"ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, והודיע לה כי לא יתפצל בימים הקרובים מהסיעה

כהנא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)כהנא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

יו"ר ימינה ושרת הפנים, איילת שקד, נפגשה בצהריים (ראשון) בלשכתה עם סגן שר הדתות, חבר הכנסת מתן כהנא.

בתום הפגישה נמסר: "כהנא הודיע לשקד כי אין בכוונתו להתפצל בימים הקרובים מימינה. השניים קבעו להיפגש שוב ולדון על המשך שיתוף הפעולה".

מבחינת שקד, מדובר בהודעה חיובית שבולמת בשלב זה את האיום על היוזמה להתפצלותו של כהנא מימינה יחד עם חברי הכנסת אביר קארה ושירלי פינטו. עם זאת, פרשן חדשות 12, עמית סגל, דיווח כי כהנא דורש שכל חברי ימינה יחתמו עוד היום על מכתב שיאפשר לו להתפצל מהסיעה בהמשך. במערכת הפוליטית מעריכים, כי כהנא מעוניין להצטרף לכחול לבן או לתקווה חדשה. בהמשך היום צפויה להתקיים פגישה מרובעת בין שקד, כהנא, קארה ופינטו.

מוקדם יותר כתב כהנא בפייסבוק: "המטרה שלי היא להמשיך את המסע אותו התחלתי יחד עם בנט. לפעול בכל כוחי לממשלת אחדות רחבה, מתוך הבנה כי במציאות הפוליטית הנוכחית ממשלה של צד אחד זה דבר רע מאוד למדינת ישראל. להמשיך ולפעול לחיזוק הזהות היהודית של המדינה מתוך הסכמות רחבות ולא במלחמות דת. להמשיך ולהיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית. לאלו שנותנים לכולם להיכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי. לאלו שזוכרים שהתפקיד שלנו הוא לחבר ולאחד".

בימים אלו אני בוחן את הדרך בה אוכל לממש בצורה המיטבית את השאיפות האלה", סיכם כהנא". "תודה רבה לכל התומכים וגם למי שלא. טוב שאנחנו חיים בדמוקרטיה".

תגיות:איילת שקדימינהמתן כהנאבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה